Jump to content
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

الفرسه زوزو وجوزها الديوث ـ حتي الجزء التاسع


Recommended Posts

الجزء الأول

البدايه
ابطال القصه هي زوزو وجوزها اسمه احمد عاطل مش بيشتغل
بدايه القصه لما اتعرفت عل زوزو وهي قصه حقيقيه زوزو جارتنا في الشقه اللي قصادنا والدور اللي احنا فيه فيه 3 شقق واحده بتاعتنا وواحده بتاعت ناس بيجوها مره كل شهر يعني مش مقيمين فيها بشكل دايم والشقه التالته كانت فاضيه لحد ماجت زوزو
اوصفلكم زوزو جسمها مش ابيض خمري بس علي فاتح شويه مش طويله وبزازها قد الرمان كده مش كبيره وطيزها مدوره وحلوه وجسمها مش مليان يعني تقدر تقول عود فرنساوي بس مليان سيكه
طبعا زوزو جت سكنت الشقه اللي قصادنا في يوم وانا طالع الشقه قابلتهم عالسلم وطلعت معاهم وسألتهم عايزين مين لان انا حسيت انهم غراب عن العماره لانها عماره صغيره ومعروفين اللي فيها المهم ردت زوزو وقالتلي احنا ساكنين جديد هنا فالدور الثاني بقالنا اسبوع قولتلهم الدور الثاني فيه شقتنا يعني بقينا جيران وكنت مبسوط جدا انا عندي خلفيه ان البنات ذوات البشره الغامقه بيكونو سخنيين جدا المهم قولتلها بس مشفناش عفش دخل العماره ولا حاجه ولا انتوا لسه مسكنتوش الشقه قالتلي لا احنا قعدنا بس لسه منقلناش العفش قولتلهم تمام اتعرفت علي جوزها احمد اللي حسيت انه طرطور لانه متكلمش كتير وشكله بصراحه تحس انه اهبل المهم عزمت عليهم يشرفونا بس اعتزروا ودخلوا شقتهم وانا دخلت شقتي انا اصلا عايش لوحدي اهلي مش معايا في بلد تانيه وكل اسبوعين بروح عندهم وارجع تاني المهم تاني يوم طالع بعد المغرب وبفتح باب شقتي ولقيت زوزو طالعه من تحت لوحدها سلمت عليها وسألتها امال فين احمد قالتلي نزل القهوه سألتها هو احمد بيشتغل ايه قالتلي كان شغال في محل ستالايت وحاليا بيدور علي شغل قالتلها طيب اي خدمه مني قالتلي تسلم قولتلها هو انتوا هتجيبوا عفشكم امتا قالتلي علي يوم الخميس قولتلها تمام علشان اساعدكم علي فكره انا عايش هنا لوحدي يعني فاضي في اي وقت قولتلها خدي رقم تليفوني اهو واتصلي عليا لو جيتو تنقلو اساعكم قالتلي تسلم و**** ونزلت وانا نازل من عالسلم لفيت ظهرى كده قولت ابص عليها وهيا بتفتح الباب ولقيتها هيا كمان بتبص عليا ابتسمت ونزلت علطول .
بعد يومين لقيتها بترن عليا قالتلي احنا هننقل النهارده بس مش عايزه اتعبك قولتلها تعبك راحه قالتلي خلاص الناس هتدخل الحاجه وانت ابقا شرفنا ساعدنا في الرص داخل الشقه قولتلها اوك
بعد العصر لقيتها بترن عليا تاني بتقولي تعالي اتغدي معانا طالما قاعد لوحدك اتحرجت جدا وقولتها شكررا و**** قالتلي لا شكرا ايه لو مجتش هنزعل منك وانت كده بتعمل فرق قولتلها لا و**** خلاص هاجي قالتلي مستنينك قولتلها هو احمد جه قالتلي زمانه جاي علي ماانت تيجي قولتلها خلاص ربع ساعه وجاي وروحت خبطت عالشقه فتحلي احمد سلمت عليه ودخلت قعدنا في الصاله ومكنش فيها اي عفش لسه بس فيها زي فرشه كده قعدنا عليها 5 دقايق ولقيت زوزو طالعه علينا بعبايه بيتي بس مخليها صاروخ انا و**** حسيت الدم جري في عروقي وكانوا جايبين اكل من بره مشويات وكده اكلنا وعملت شاي زوزو وشربت الشاي لقيت احمد قالي دقايق ورجعلك ودخل جوه وسابني انا وزوز وهيه قاعده قدامي وانا عايز اركب فوقيها عالاخر سألتني زوزو انت متجوز قولتلها لا لسه متجوزتش قولتلها انتو معندكمش اولاد قالتلي لسه قولتلها بقالكم كم سنه متجوزين قالتلي 3 سنوات قولتلها طيب احمد بيدور علي شغل قالتلي اه هو جاله شغل في 6 اكتوبر بس الدخل مش عالي اوي بس الموجود قولتلها مشوار هيعمل ايه قالتلي لا هيقعد هناك 15 يوم ويأخد اجازه 8 ايام كل شهر هيجي فيهم قولتلها بهدله قالتلي هنعمل ايه بقا , وسألتني وانت عايش لوحدك ليه قولتلها انا هنا علشان شغلي واهلي في بلد تانيه بس بسافر ليهم كل مااكون فاضي رجع احمد وقعدنا ندردش شويه واستأذنت منهم علشان امشي احمد قالي خدني في سكتك انا نازل القهوه ماتيجي نقعد عالقهوه شويه قولتله مش هقدر انا يادوب اخد حمام وريح شويه علشان عندي شغل بالليل ومشيت ودخلت الشقه وانا عقلي مع زوزو وقلعت هدومي ودخلت الحمام اخدت حمام ونمت علطول وعدي يوم والتاني لقيت احمد بيكلمني بيقولي لو فاضي عدي علينا نقلنا العفش قولتله خلاص هستاذن من الشغل واجيلك وفعلا روحت فتح الباب زوزو كانت لابسه عبايه بيتي دخلت سلمت عليها وعلي احمد راحت قالتلي هنتعبك قلتلها لا تعب ولا حاجه وفضلنا نضبط فالشقه واحمد تعب وقعد فالصاله ودخلت انا وزوزو المطبخ نعدل البوتجاز والتلاجه وفاللحظه دي بالذات اتأكدت ان زوزو عايزاني لقيت زراير العبايه اللي فوق مفتوحه زوزو بتقولي ارفع معايا الفرن ده وطيت وشفت بزازها قدامي ومكنتش لابسه سنتيانه وهيا لاحظت إني ببص علي بزازها ومعدلتش نفسها بالعكس شوفتها مبسوطه وحطيت أنبوبه البوتاجاز وسألتها علي مفتاح الانبوبه وقالتلي ثواني ورجعت جابت المفتاح وشميت ريحه برفان حلوه اوي هيا حطيتها مقدرتش استحمل كل ده قولتلها ايه الريحه الجميله دي ابتسمت وقالتلي عجبتك قولتلها بصراحه جميله اوي الريحه وصاحبتها قالتلي انتا اللي جميل اوي قالتلي علي فكره أحمد مسافر بالليل 6 أكتوبر لقيت نفسي ابتسمت بس مردتش أوضح وهيا قالتلي تعالي نعدل التلاجه مكانها بالمره وهيا بتزقها معايا سألتها احمد فين مش سامع صوته قالتلي نايم بره مريح شويه علشان السفر واحنا بنزق التلاجه ايديا لمست ايديها حسيت بكهرباء في جسمي وجيت بزق التلاجه لقيت نفسي لازق فيها من وره وكان زبري واقف صاروخ حسيت هيا بيه وانا حسيت صراحه انها خلاص سلمت قالتلي زق يلا بزق وانا لازق فيها وزبي خابط فيها لقيتها لفت وبقا وشها في وشي وراحت وفي لحظه حضنتني وقالتلي بحبك قولتلها احمد بره قالتلي متخافش حضنتها انا كمان ومسكت شفايفها وحسيت نفسي مش قادر قولتلها كفايه كده دلوقت لاني ولعت ولقيتها مسكت زبرى وانا مش مستحمل روحت مطلع بزها اللي كان زي الرمان كده وحلمتها بني ومصيت فيها وهيا بتلعب في شعري قولتلها خلينا لما احمد يسافر بدال مايحس بينا قالتلي ماشي ياحبيبي وزبطنا المطبخ وكان باقي اوضه النوم نعدل الفرش لان النجار كان ركب السرير والدولاب قالتلي تعالي نعدل اوضه النوم قالتلها يلا وانا رايح اوضه النوم واحمد نايم في الصاله اول مادخلت الاوضه حسيت اني مش داخل اساعد حسيت اني داخل خلاص انام معاها زوزو قالتلي بتحب اي لون وفتحت الدولاب وطلعت قميص وردي قصير جدا قالتلها حلو اوي اللون ده وقربت مني وجت عند ودني وقالتلي هلبسهولك النهارده اتبسطت وراحت مقربه مني ومسكت ايدي قالتلي متخفش من احمد مش هيقوم دلوقت وروحت حاضنها ونازل بيها عالسرير بوس ومص في شفايفها ومسكت بزازها بايدي وقولتلها اكتر من كده مش هقدر امسك نفسي قالتلي وتمسك نفسك ليه وراحت ماسكه زبي وضغطت عليه وفتحتلي السوسته وطلعته ونزلت دعك فيه وهو كان صاروخ واقف ونزلت تمص فيه وكان مصها حلو اوي فضلت تمص فيه شويه وتلعب فيه وتدعك فيه وانا سخنت ااوي جيت موقفها قولتلها انتي اللي جبتيه لنفسك لقيتها ضحكت وقالتلي ايوا بقا زقيتها عالسرير ورفعت العبايه بتاعتها لقيتها غرقانه من تحت كلوتها مبلول قربت منها قولتلها انتي غرقانه اوي هو احمد مقصر معاكي قالتلي مقصر اوى اوى قولتلها طب خايف يصحي قالتلي حتي لو صحا مش هيتكلم قالتلي هو خاتم في صباعي قولتلها اوك يا حبيبتي وروحت مطلع بزازها ونزلت فيها مص وهيا بتتلوي تحتي واعض حلماتها اللي كانت واقفه من المص وفضلت امص بزازها حوالي ربع ساعه وانتقل مابين بزازها وشفايفها اللي اكلتها وهيا مبطلتش دعك في زبري خليتها تستوي عالاخر وانا كنت خلاص مش شايف اي حاجه غير البزاز اللي جننتني ونزلت لحس في كسها اللي كان غرقان من العسل وهيا تشدني علي كسها اااااااوي وانا اشفط عسلها وزنبورها واستلمت كسها دعك ومص والحس كسها وزنبورها ولع وبقت تحرك جسمها من تحت وتتلوي وفاشخه رجليها فاشخه وكسها مفتوح ادامي وزنبورها واقف وهيا هتموت من مص زنبورها وانا هموت من عسلها اللي نازل من كسها وهيا صوتها بدأ يعلي قولتلها بس براحه هتفضحينا قالتلي لو مدخلتش زبرك دلوقتي هفضح الدنيا وهصوت كسي مولع رحت مدخل زبري فيها دخل كله للاخرحسيت بنار جوه كسها فضلت ارزع في كسها وامص بزازها واعض شفايفها وهيا مولعه تحتي وتعض شفايفها وتمسك شفايفي بشفايفها وهتاكلني بشفايفها وفجأه لقيتها شخرت شخره غريبه اوي وقفلت رجليها وزبري جواها حسيت انها في عالم تاني وتمسكلي بزها بايدها وتقولي ارضع بزازي ونيك جامد اوي اوي وانا بقيت انيك جامد وقولتلها هنزل مش قادر ضغطت علي زبرى أوي بكسها مستحملتش ضغطتها وراح زبرى انفجر في كسها وهيا توحوح وتشخر وقافله علي زبرى وفيه حاجه في كسها بتشفط اللبن اللي بينزل من زبري وفضل زبري حوالي دقيقه لحد مانام وطلع لوحده وهيا تبوسني في كل حته وانا ماسك شفايفها تقطيع قالتلي اقولك علي حاجه هتريحك قولتلها قولي ياقلبي قالتلي احمد شافنا دلوقت قولتلها بجد حلفتلي انه شافنا وطلع تاني علشان ميفصلناش قولتلها طب قومي البسي خلينا نطلع ولبسنا وطلعنا ملقناش حد في الشقه غيرنا ولقينا احمد سايب ورقه انه رايح يجيب اكل وراجع . أنا قولتلها تمام يازوزو هنزل بقا علشان اروح اخد حمام قالتلي انت تروح تأخد حمام وتيجي تتغدي معانا علشان احمد هيسافر بعد الغدا علطول قولتلها طيب تمام ...وكدا انتهت الحلقه الاولي


تنويه مهم بناءً علي رغبه العضو أشرف جوز الشرموطه المتناكه زوزو ونظرا للتشابه في الاسماء قررت تغير الاسم من احمد الي أشرف أرجو ان تتقبلو التغيير

الجزء الثاني

انتهيت في الحلقه السابقه لما روحت أخد دوش بعد معركه النيك اللي كانت مع زوزو حبيبتي لقيت الباب بيخبط فتحت كان أشرف وزوزو قولتلهم اتفضلوا دخلو وانا قفلت الباب وكنت لابس شورط وتيشرت أشرف قالي يلا علشان نتغدا علشان هسافر بعد الغداء وعايز اقعد معاك شويه قبل مااسافر قولتله حاضر هدخل اغير قالي يلا كده خليك علي راحتك زوزو دخلت تتفرج عالشقه لقيت أشرف قرب مني وقالي خد بالك من زوزو متزعلهاش ومتسبهاش تنام لوحدها قولتله ازاي اعمل ايه قالي انا عارف كل حاجه وشوفتكم مع بعض متقلقاش انا معنديش مانع قولتله بجد قالي اه وهثبتلك قبل مااسافر بس توعدني تحافظ عليها ومتزعلهاش قولتله زوزو في عيوني قالي ماشي ادخل هاتها من جوه دخلت لقيتها عالسرير نايمه ولابسه القميص الوردي اللي عجبني التفت ورايا لقيت اشرف بيقولي مش قولتلك هثبتلك اعتبرني مش موجود وانا هروح اجيب الاكل وارجعلكم فين مفتاح الشقه قولتله اهو ادتهوله طلع وسابنا لوحدنا دخلت علي زوزو لقيتها بتلعب في كسها ومطلعه بزها بره وبتشاورلي بصباعها وتشاور علي كسها اللي كان بيلمع قولتلها زوزو خلينا نستمتع ورانا ايه انا عايز امتعك وانسيكي اسمك قالتلي ياريت قولتلها قومي تعالي وقامت جتلي حضنتها ومسكت شفايفها وبحط ايدي علي كسها كان غرقان قولتلها كسك لحق غرق قالتلي هو بس يحس بيك علطول يغرق قولتلها وانا من هنا ورايح مش هسيبه يغرق تاني لوحده قولتلها زوزو انتي قولتي ايه لاشرف قالتلي مش قولتلك خاتم في صباعي بيعمل اللي انا عايزاه وانا قولتله اني عايزاك وانا معاكي مش هسيبك ابدا ومسكت شفتها بوس ومص وهيه مش علي بعضها هتتجنن البت وكسها غرقان جدا وبيلزق نزلت تحت وكان زبي رافع الشورط نزلته وعينيها لمعت لما شافت زبري واقف وراحت واخده في بقها كله وقعدت تمص وتلحس وتمص الراس وتلحس خرم زبري وتلعب في البيوض وترضعهم وتمص زبري وتوحوح وهيا بتمص وايديها التانيه بتلعب في كسها وانا احرك زبي في بقها وهيا بتنيك بقها جامد فضلت تمص بتاع ربع ساعه مش عايز تسيب زبري وماسكه حسيت انها لو طولت شويه هنزل خلاص وقفتها وقولتها دوري انا نيمتها عالسرير وفشخت رجليها وكان كسها منفوخ وزنبورها بارز وكسها محمر نزلت مص ولحس وعض في زنبورها وهيا بتتحرك تحتي زي المكوك وتصوت من مصي في كسها وفي سوتها وفضلت ادخل لساني في كسها وهيا تشدني عليها وانا مش راحم كسها وترفع رجليها لفوق وتفشخهم وظهر خرم طيزها واااه من حلاوته نظيف نظافه ولونه فاتح حسيت انها عاوزني الحسه شكله خلاني مش بس لحسته انا كلته وهيا كسها عالم ينزل طلعت لبزازها الواقفين وحلمتها مورمه مسكت الحلمه بين اسناني وامص واشد فيها وايدي في كسها من جوه وهيا تعبيير وشها تدل علي الشهوه الي هيا فيها وماسكه زبرى دعك وتضغط علي شفايفها وتقولي مترحمنيش ابوس ايدك قطعني مسكت شفايفها بشفايفي بوس ومص وعدلت نفسي وطلعت فوقها يدوب وحياتكم زبرى قرب من كسها اتزفلط جوه وهيا زي ماتكون اتكهربت ترفع فى وسطها وتتحرك وانا نازل فيها وتقولي اااااااااااااااااه هموت اااااااااااااح اقولها ايه تعبتي اطلعه تقولي حرام عليك اوعي تطلعه لو قولت طلعه اوعي تسمع كلامي زود اكتر وانا اخبطها جامد قوي في كسها والبنت سكرت و** واتشنجت ولقيتها شخرت شخره وقفلت رجليها علي زبري و** يااخوانا تحس ان كسها فيه حاجه بتشفط زبرك ساعات ماتقفل زبرها اللي جرب النوعيه دي من النساء هيحس بيا طبعا لبني نزل يجري في كسها وهيا قافله وشداني عليها لحد مازبي نام لوحده وطلع وهيا اول ماطلع قعدت تمص فيه وتبوسه قولتلها اتبصتي ياحبيبتي قالتلي اوي اوي وسمعنا الباب بيفتح قولتلها قومي يلا أشرف جه قالتلي خليه يجي بس يشوفنا وراحت قايمه وقاعده علي زبرى دخل اشرف علينا لقيته ولا اي اندهاش راح قايل خلصتوا ولا لسه راحت زوزو اللبوه ردت عليه افرش بس الاكل واحنا جايين لك وخدتني من ايدي ودخلنا الحمام غسلت زبرى ونضفت كسها وقالتلي تعالي نأكل علشان نروح نوصل أشرف الباص علشان يسافر هو حجز كمان ساعتين ميعاده قولتلها يلا يا مزتي وتمسك زبرى وتقولي النهارده هدلعه وطلعنا نأكل وأشرف علي الاكل يقولي مش هوصيك بقا قولتله متقلقش في عينيا وزوزو مبسوطه اوى خلصنا اكل وراح زوزو واشرف شقتهم غابوا حوالي ساعه تقريبا اشرف كان بينكها اكيد ولقيت باب شقتي بيخبط فتحت قالتلي زوزو يلا نوصل اشرف ونرجع قولتلها يلا بينا رحنا وصلناه وركبناه الباص واحنا راجعيين اتصلنا عليه كان الباص اتحرك خلاص قولتلها هنروح عالبيت علطول قالتلي لا يا حبيبي هنروح نقعد في اي مكان نشم هوا ووصلنا مكان نتمشي فيه واحنا بناكل ايس كريم وحاطه ايديها في ايدي قولتلها زوزو ممكن اسألك سؤال هو انتي نمتي معايا علشان حبتيني ولا علشان الجنس بس قالتلي بصراحه انا لما شوفتك حبيتك واللي خلاني اسألها السؤال ده مسكها لايدي واحنا ماشيين حسيت انها بتحبني من مسكتها لايدي اللي هيحس بكلامي اللي جرب ده .
الي هنا وصلنا الي نهايه الجزء الثاني ارجو رأيكم فالقصه


الجزء التالت

بعد مااتمشينا واستمتعنا بالمشي ولا العشاق وصلنا العماره زوزو قالتلي احنا هنقعد فين عندك ولا عندي قولتلها الافضل عندك قالتلي اوك طلعنا الشقه واول مادخلت شقتها قولتلها زوزو انا هدخل الحمام قالتلي ماشي خد راحتك خلصت حمام وطالع بفكر بقا هعمل ايه وزبري واقف وانا ملط لقيت زوزو واقفه علي باب اوضه النوم ولفه نفسها بالروب افتكرتها هتدخل تأخد حمام لقيتها بتشاورلي تعالي رحتلها لقيتها فتحت الروب وهيا كمان بلبوص رحت مصفر من جمال جسمها وحلاوتها خدتها في حضني قولتلها في ودنها هقطعك يازوزو قالتلي انا ملكك قطعني ياروحي وبزازها واقفه قدامي والحلمه منوره جيت واخدها في بقي كده شد ورضاعه وهي تمسك زبري بايدها وزبري كان بيخبط في بطنها قربت مني شويه وزبرى دخل في كسها علشان كسها مزفلط من سوايل كسها وجيت شايلها وحاططها علي سريرها وفاشخ رجليها ومنظرها يجنن اي حد وجيت نازل علي كسها لحس وعض في زنبورها وشد في شفرات كسها ومص في كسها ريحته حلوه اوي وكسها احمر ومفتوح وانا اعض زنبورها وهيه تتشنج وتنزل وتلعب في شعري وانا الحس كسها جامد وصوتها عالي اوي راحت ماسكه راسي وقربت من شفايفي وتمسك شفتي اللي تحت وانا امص شفايفها وامص لسانها وهيا تبدل وتمص لساني وتشده وعماله تدعك زبري فضلت ربع ساعه نبدل بين شفايفها وبزازها وتنزل تحت تمص زبري وتنيك بقها بزبرى وفضلت ترضع زبرى وترضع بيوضي وتلحس زبرى وايدها بتدعك بيها كسها وتتشنج قولتلها زوزو تعالي ونمنا وضع 69 وزبرى في بقها وكسها قدام بقى وفضلت الحس كسها وارضع فيه والحس سوتها واعضها وهيه ترضع في زبري جامد حسيت اني خلاص مش قادر قولتلها كفايه يازوزو هنزل كده قالتلي نام علي ظهرك ومسكت زبري بايديها وطلعت عليه وركبت علي زبرى وزبري دخل كله لحد الاخر وتطلع وتنزل وتتنطط علي زبرى وصوت خبط كسها مالي الاوضه وسوايل كسها مغرقه زبرى وحواليه وانا ارفع وهيه شغاله وحوحه وصوتها عالي وزبرى واصل للرحم يخبط فيه قولتلها هنزل خلاص مش قادر قالتلي استنا وقامت من عليا وعملت وضع الكلبه الكسوله وكسها مرفوع لفوق وايديها عالسرير وكسها قدامي مسكت زبرى ودخل يجري وهيا تصوت وبداءات تشخر عرفت انها قربت وانا زودت فالنيك جامد اوي وارزع وهيا نزلهم يلا نزلهم ياروحي هاتهم في كسي عشرني يلا خليني احبل منك انا عايزه احمل منك وانا سمعت كلامها اتجننت اكتر وبقيت انيك جامد لحد مازبري انفجر في كسها واللبن نزل كله جوه وهيا قافله علي زبرى في كسها لحد مانام وهيا سابته يطلع وفضلت علي الوضع ده بتاع 5 دقايق مش بتتحرك وانا نمت جنبها وسكرنا احنا الاتنين في النوم صحينا عالفجر من النوم لقيت اشرف اتصل عليها واتصل عليا طبعا كنا نايمين فقولتلها زوزو اشرف اتصل بينا قالتلي هات تليفوني اكلمه اتصلت بيه وقالها انت فين قالتله في الشقه قالها هتنامي لوحدك قالتله لا مش لوحدي قالها طيب ماشي شكلك مش فاضيه قالتله لا احنا كنا نايمين ولسه صاحيين قالها انتوا روحتوا علطول قالتله لا اتمشينا شويه وبعدين روحنا كل ده وانا سامعها بتكلمو وفاتحه الاسبيكر وانا مندهش منه قالها اتبسطي قالتله اوي ساعتها زبرى وقف تاني وهيا خدت بالها قالتله هبقا اكلمك تاني وقفلت معاه لقيت عينيها لمعت ووطت مسكت زبري وفضلت تمص فيه وتشفط رأس زبري وزبري بقا زي الحديده قولتلها زوزو هو تأخير الحمل من مين منك ولا من اشرف قالتلي من اشرف انا سليمه قولتلها طب ما انتي ممكن تحملي مني قالتلي وايه المشكله ياريت انا فكرتك لما كنتي بتقولي عشرني وعايزه احمل منك يعني علشان اسخن قالتلي علشان تسخن وعلشان انا عايزه كده قولتلها طب واشرف قالتلي اشرف استنا وراحت اتصلت عليه قالها ايوا يا زوزو قالتله نفسك في ايه رد عليها نفسي ارجع الاقيكي حامل انا استغربت قالتله اصل فيه ناس هنا مش مصدقه لقيته بيقول نفسي تحبلها وتعشرها وارجع القيها حامل قولتله انت فعلا هترجع تلاقيها حامل وبطنها منفوخه قولتله سلام دلوقتي خليني اقوم بالواجب زوزو فاتحه رجليها وكلام اشرف جنني وهيجني اكترر اشرف قالي خد راحتك ياحبيبي قفلت الخط ونطيت علي زوزو وهيا فاتحه رجليه زبري سقط في كسها علطول قالتلي مالك قولتلها كلام اشرف ولع فيا قالتلي ماهو باين زبرك مطلع نار في كسي قولتلها كسك هو اللي نار يالبوتي قالتلي ااااااااااح ياروح لبوتك قولتلها طب لما تحملي مني وتولدي مصيري انا ايه قالتلي مش فاهمه قولتلها يعني بعد ماعشرك هتقوليلي مهمتك خلصت قالتلي اه فهمت شوف ياروحي محدش هيلمس كسي غيرك يعني لو خلفت منك انا بتاعتك انت عشيقتك قولتلها ياروحي وزودت فالسرعه وهيا لفت رجليها حوالين ظهري وتشدني عليها وتقولي يلا عشرني حبلني قولتلها خدي ياروحي ونزلت اللبن كله فيها وهيا توحوح وتشخر وتصوت واتشنجت اااااااااااااوى وصوتها علي خالص ولبني نزل في كسها من جوه وهيا قافله علي زبرى واللبن ينطر جواها لحد ما اتصفي من اخر نقطه وزبري نام وطلع لوحده وهيا رفعت رجليها لفوق حوالي 10 دقايق قالتلي مبروك اكيد بقيت حامل ونمنا لحد الصبح وانتهي اليوم وهنكمل في اللي جاي التشجيع واقتراحاتكم لاي تعديل


الجزء الرابع

بعد مانمنا انا وزوزو صحينا من النوم الساعه 10 الصبح علي اتصال من الشركه اللي انا شغال فيها علشان كان معايا مفاتيح المستودعات وزميلي اللي معايا في نفس القسم كان تعبان ومقدرش ينزل الشغل اللي كان الشفت بتاعه الصبح لان انا شيفتي من العصر الي الساعه 2 فجرا صحيت زوزو وقولتلها انا هنزل اروح الشركه وممكن ارجع عالساعه 1 ظهرا هجيب معايا اكل بس انتي كده لما تشبعي نوم قومي خد الدش بتاعك وروقي علي نفسك علي ماارجعلك يازوزتي بس خدي بالك متعمليش مجهود جامد علشان اللي في بطنك وحطيت ايدي علي بطنها ضحكت وفرحت قالتلي حاضر ياقلبي ولبست ونزلت بسرعه رحت عالشركه وفضلت هناك للساعه اتنين الظهر جالي تليفون من امي قالتلي جاي امتا قولتلها كمان يومين ياحجه عايزه حاجه من هنا اجبهالك معايا قالتلي لا تيجي بالسلامه طبعا انا لما بروح عند اهلي ببدل مع زميلي يوم الخميس بمسك شيفت الصباح علشان اسافر لهم العصر اقعد معاهم الخميس والجمعه وارجع الجمعه بالليل خلصت الشغل اللي ورايا واليوم ده مكنش فيه شفت مسائي نظرا لاكتفاء الطلبات فاليوم ده خلصت الشغل اللي في ايدي وقفلت المخزن خلاص ونزلت من الشركه الساعه 2 بالضبط رحت علي حلقه السمك اشتريت سمك قاروص وسمك دينيس وجمبرى بلح البحر واستاكوزا ورحت لمطعم مشهور هناك علشان يجهز الاكل وطبعا مع الارز والسلطات وكله ووصلت البيت علي الساعه 3 ونص والعصر بيأذن رنيت علي زوزو وانا عالسلم علشان مخبطش وجايز حد يكون فالشقه التالته بالصدفه او حتي طالع عالسلم لقيت زوزو واقفه وراء الباب اول ماقربت فتحت دخلت علطول لقيتها مروقه نفسها اخر دلع لابسه قميص نوم ابيض ستان وعليه روب زي ماتكون عروسه في ليله دخلتها وحاطه مكياج وبرفان مالي الشقه وريحته جذابه اوي قولتلها كل ده هيبوظ مع اكله السمك الجباره دي قالتلي مش مشكله اعمل تاني بعد الاكل هو انا ورايا حاجه غيرك ادلعك بس ياقلبي قولتلها هاتي بوسه بقا وبوستها بوسه طولت شويه قولتلها بعد الاكل بقا قالتلي لا انت هتأكل وتريح ياروحي شويه ولما تقوم من النوم اعمل اللي انت عايزه انا ملكك قعدنا حطينا الاكل واكلتها في بقها واكلتني ولا العشاق وقامت زوزو بعد الاكله الجامده دي عملتلنا شاي وشربنا الشاي وقامت هيا روقت نفسها تاني وغيرت لبسها ولبست قميص نوم محزق اوي مثير وفوقيه الروب وحطيت مكياج خفيف وبصراحه ريحت السمك اختفت قالتلي تعالي بقا علشان تنام في حضني قولتلها غيرتي رأيك ولا ايه قالتلي لا يا حياتي هنيمك في حضني بس من غير شقاوه ولما تصحي فايق كده ورايق اتشقي زي ماتحب قولتلها ماشي ياقلبي ودخلنا الاوضه عالسرير طفيت النور وضلمت الاوضه وخدتني في حضنها ونمت تقريبا من الساعه 5 المغرب الي الساعه 11 بالليل فتحت عيني علي بوسه زوزو في شفايفي وايديها اللي ماسكه زبري ولابسه قميص أحمر لحد طيزها وريحت برفانها جميله اوى وبتلعب فيه وزبرى واقف حتي وانا نايم قولتلها هو ازاي وقف وانا نايم قالتلي انا صحيت وعملتلك قهوه يا قلبي رجعت لقيته واقف قولت اكيد عايزني سبني بقا اشوف ايه اللي موقفه كده هو انا زعلته ونزلت تمص فيه وتلحس الرأس وتعضها وتلحس من تحت لفوق وتمص البيوض وترضع في زبري انا هيجت اوي من اللي بتعمله بس مسكت نفسي وقولتلها ماتيجي نتفرج عالتلفزيون شويه قالتلي ماشي نتفرج بس بعد مااتفرج علي ده وشاورت علي زبري هيعمل ايه هنا وشاورت علي كسها قولتلها هيعمل عمايل ورحت ناطط عليها وبزها في بقي مص وهيا تضحك قولتلها بتضحكي ليه قالتلي اصل انت كنت بتقول تعالي نتفرج علتلفزيون قولتلها ماانتي اللي استفزتيني ومسكت شفايفها بوس ولحس وامسك شفتها من تحت واعضها وعليك متعه وهيا بتروح وتيجي معايا ونبدل وهي تمسك شفتي اللي تحت وتمصها وانا اطلع لسانها امصها وهيه نزلت لزبري اللي كان واقف طبعا تمصه وتلحسه وزوزو في عالم تاني مستمتعه عالاخر وتلعب بالبيوض وتفتح خرم زبرى وتوحوح وتمسك زبري تدعك فيه مديت ايدي طبعا كسها غرقان وانا بلعب في كسها وهيا شهقت وتحرك كسها معايا رايح جاي تطلع فوق مع حركه ايدي وانا شغال بعبصها في كسها بصباعين وهيا نفسها بقا عالي وتقريبا نزلت مرتين وتمسك زبري تدلك فيه اوي ونيمتني علي ظهري وطلعت فوقي وركبت زبي اللي دخل كله وبيخبطها فوق وتتنطط عليه واديتها ايدي تمصها ومصت صباع صباع وادتني بزها مسكته العب فيه وهيا تتنطط علي زبري انا حسيت ان خلاص مش هقدر اسيطر خليتها تقوم وضربتها علي طيزها صوتت وقالت ااااااااااااااااااحوه انا شكلي مش هشبع من النيك معاك عايزاك تدخل زبك في كسي وتخليه ينيك للصبح وكسها ينطر وتشخر بصوت عالي وجسمها كله يتشنج وحطت ايديها علي زنبورها تفرك فيه وانا مسكت بزتها امصها وكانت الحلمه واقفه وانا امصها واضم البزين علي بعض وارضع فيهم وهيا نازله فرك في كسها قولتلها اشرف معذور معاكي ونزلت بوس وعض في جسمها كله لقيت التليفون بيرن واشرف اللي بيتصل قولتلها جه عالسيره هات اكلمه اخليه يسخنك قولتلها هو انا كده مش سخن يامفتريه اديتها التليفون وكلمته وقالها عامله ايه قالتله تعبانه اوي قالها ليه انتي لوحدك قالتله لا بس انت عارف كسي عايز علطول هو مش مقصر معاه انا لما بشوفه بس كسي بيسيل علطول انا مش عيزاه يطلع زبره من كسي خالص خد يمكن يسخن اكتر لما تكلمه وادتني التليفون وقولتله ازيك يااشرف زوزو مش بتشبع مش عايزاني اقوم من فوقيها خالص قالي وتقوم ليه خليك فوقيها علطول متطلعش زبك من كسها مش انتا بتحب كسها قولتله اوي قالي خلاص عشره علشان خاطري عايز ارجع الاقي بطنها منفوخه ونيك ياستمتاع انا عارف ان زبك كبير وعلطول واقف وهو ده اللي مجننها اكتر اركب كسها ونيك زنبورها وارضع بزازها كبرهم لها الشرموطه بتاعتك دي قولتله دا انا هفشخها اوى قالي افشخها يلا سمعني صوتها وهيه بتصوت سمعني شخرتها لما تنزل فتحت الاسبيكر وقولتله عايز تسمع ايه قالي عايز اسمع زوزو وهيا بتشخر لما تنزلهم وتصوت منك قولتله بس كده ورحت ناطط عليها وانا زبرى حديد من كلامه ومن غير ماالمسه دخل علطول في كسها اتزفلط لجوه زوزو قالت احوووووووووووووووووه ومسكت بزازها رضاعه واشد الحلمه وزبري طالع داخل في كسها وهيا تتحرك معايا وتقول ااااااااااااااه نكني اااااااااااااااااوي مترحمش كسي قطعه وبتتحرك جامد وانا حاضنها ومقعدها علي زبري وشايلها من طيزها وارفعها وانزلها علي زبري ومعلقه ايدها علي رقبتي راحت قلعت القميص اللي لبساه وبقت ملط وبزازها واقفه قدامي وحلمتها واقفه مسكت بزها ارضع فيه وهيا تتنطط علي زبري وتعمل دواير علي زبري وغرقتني اللبوه كسها مش مبطل ونامت فوقي وراحت قفلت كسها علي زبري وكسها شفط زبري وتعض شفتي وشخرتها بقت عاليه اوي وصوتها بقا عالي وتنهج من الحركه واشرف لسه معانا عالخط يقولها مالك يازوزو هايجه اوي تقوله نار مش عايزه اقوم من عليه انا عايزه علطول انا هتجوزه قالها ماهو جوزك وهيخلف منك كمان هو اللي هيعشرك كلامه سخني اكتر قولتلها زوزو قالتلي نعم ياقلب زوزوز قولتلها خدي في كسك قالتلي هات وزبري نزل لبنه في كسها وهيا توحوح وقافله عليه وتشفط اللبن بكسها ونزلت لبن كتير اااااااوى وهيا الرعشه مسكتها تقولي لبنك مولع اوووووووووووي يا قلبي وفضل كسي جواها لحد مانام لوحده ونمنا انا وهي واحنا ملط وبكده يكون انتهي الجزء الرابع


الجزء الخامس

بعد مانمنا في حضن بعض انا وزوزو ملط صحيت من النوم ملقتهاش جنبي قومت من النوم دورت عليها قلقت بصراحه اتصلت عليها كنسلت عليا لقيتها بتفتح باب الشقه وداخله وانا قاعد في الصاله بالشورت ولابس تيشرت قولتلها كنتي فين يازوزو قلقتيني عليكي قالتلي ادخل بس علشان صاحبتي معايا قولتلها طيب ودخلت الاوضه وقفلت الباب وقعدت عالسرير شويه ودخلت عليا زوزو قولتلها مين دي قالتلي صاحبتي قولتلها اسمها ايه قالت اسمها ياسيدي ايمان هتقعد كتير قالتلي ليه قولتلها بسأل بس قالتلي معرفش بس هيه بقالها فتره كبيره مشفتهاش قولتلها يبقا اروح انا الشغل بقا قالتلي هتتاخر ياروحي قولتلها هرجع عالساعه 10 بالليل قالتلي لا مقدرش تبعد عني كل الوقت ده كسي مش هيسكت و** اصلا هو دلوقتي بيناديك مش سامعه قولتله علي عيني بس اللي بره دي قالتلي سيبك منها اهم حاجه يتبسط ده وتشاور علي زبري ويتدلع ده وتشاور علي كسها قالتلها المصيبه اني هطلع من الشغل علي البلد عندنا علشان اروح اشوف اهلي قالتلي بجد قالتلها للاسف اه قالتلي وانا هتسبني كده قولتلها طب وبعدين هعمل ايه قالتلي بقولك مش هينفع تسبني للساعه 10 تقولي هتقعد للجمعه قولتلها معلش و** غصب عني طيب انا عندي حل هروح بالليل الساعه 10 النهارده وهرجع بكره بالليل يعني يوم واحد قالتلي ماشي وانا هخلي صاحبتي تبات معايا النهارده قولتلها حلو كده اقوم البس بقا قالتلي تلبس ايه استنا طالما هتمشي الساعه 10 تعالي شوف كسي زعلان منك وابنك كمان زعلان منك وبيقولك متزعلش ماما قولتله مقدرش ازعلها ماما عايزه ايه راحت مدت ايديها مسكت زبي وكان واقف من كلامها قالتلي ماهو واقف اهو قولتلها من كلامك قربت مني قولتلها طب وصحبتك اللي بره دي قالتلي متخفش هيا عارفه كل حاجه يعني هيا عارفه انا مين وعارفه انا بعمل معاكي ايه قالتلي اه قولتلها مش خايفه تفضحك قالتلي لا دى صحبت عمري مستحيل تعمل حاجه تزعلني وبعدين تفضحني ليه هو انت مش جوزي قولتلها اه هيا متعرفش انا مين لا عارفه وعارفه ان جوزي سافر شغل طيب يابنتي عادي يعني قالتلي طيب ولقيتها بتنادي عليها يا ايمان تعالي وفتحت باب الاوضه وقالتلها مين ده وشاورت عليا ردت ايمان قالتلها حبيبك واللي واخدك مني وابو اللي في بطنك قالتلي مبروك قولتلها لسه هو حصل حاجه يازوزو وانا مش عارف قالتلي هيحصل ياروحي ردت ايمان هو اللي بتعمله ده يخليها حامل من اول ساعه قولتلها وانتي عارفه اللي بعمله قالتلي زوزو مش بتخبي عني حاجه وعارفه كمان انتا بتفكر في ايه وعايز ايه علشان كده هسيبكم بقا واقعد اتفرج عالتلفزيون علي راحتكم خالص ردت زوزو قالتلها تطلعي فين خليكي معانا قالتلها علشان يبقا علي راحته يمكن يتكسف مني ردت زوزو قالتلها لا ياايمي حتي شوفي ونزلت الشورت وكان زبرى واقف زى الحديد لقيت ايمان برقت وقلتلها معذوره يازوزو قالتلها ايمي انتي هتحسديه قالتلها لا ياختي وانا اقدر وايمي ده بطايه ملفوفه لف وصدرها شكله كبير بس منتصب كده مش مدلدل قولتلها زوزو متعرفيني اكتر علي ايمي قالتلي ايمي ياسيدي صاحبتي من زمان تقدر تقول من ايام المدرسه وهيا طبعا مطلقه من حوالي سنتين علشان مش بتخلف قولتلها طيب معملتش عمليات راحت للدكاتره يوووووه راحت كتير بس عندها عقم بعيد عننا طبعا والدكتور قالها مستحيل تخلفي علشان كده جوزها طلقها وهيه دلوقتي عايشه في شقتها لوحدها قولت في عقلي وانا رحت فين وبعدين انتا اخدتنا فالكلام وهتتأخر علي شغلك زوزو قالت ايمي بتعرف ترقص رقص يحنن وراحت مشغله تليفونها علي اغاني مهرجانات وخدتني من ايدي وطلعنا عالسرير وقالت لايمي يلا ورينا الدلع وراحت ايمي قلعت لبسها وبقت ملط وانا زبري وقف حديده زوزو خدت بالها قالتلي جسمها عجبك خفت ارد تزعل قالتلي علي فكره انا جايبهالك علشان نمتعك وانا مخططه ده كله علشانك وعلشان زبرك ده حبيبي يرضي عليا وهيا جايه وعارفه نفسها هتتناك علشان كده عامله حسابها وراحت مطلعه قميص نوم اسود ستان لحد طيزها وهيه بيضاء حاجه تجنن وبداءت ترقص وتتمايل وزوزو ماسكه زبري تلعب فيه وانا طلعت بزها ارضع فيه وراحت زوزو عملت وضع الدوجي فوقي بقى كسها من وراء عند بقى وزبرى في بقها وفضلت تمص وانا اكل في كسها من وراء وماسك زنبورها وهيه ااااااااااااااااااااااااااااح شغاله مص وتدليك في زبري اللي بقا حديده ومش شايف ايمي فين زوزو مداريا عليا محستش غير بحاجه سخنه علي زبري افتكرته من مص زوزو من بقها اتاري ايمي ركبت علي زبري وزوزو كسها في بقي شغال مص ونيك فيه وهيه ماسكه بزاز ايمي رضاعه وايمي تتنطط علي زبري وزبري داخل جواها وكسها واسع شويه فواخد زبري كله جواه والبت زي المكوك علي زبري وتطلع وتنزل وبزازها كبار وزوزو مساكهم ترضع فيهم وتقولها عندك حق يازوزو في كل اللي قولتيه عنه انا حاسه زبره بيخبط في الرحم من جوه وانتصابه حلو اوي جنن عقلي معاه لقيت زوزو رفعت نفسها من فوقى وسابت بس ايمي اللي علي زبرى ركبه عليه وخليت ايمي توطي ومسكت بزازها حطتها في بقى وقالتلي ارضع يا قلبي البزاز دي قطعهم انا هخليك تنيك كل النسوان اللي اعرفها وانا سخنت فضلت اخبط في كسها جامد وهيا طالعه نازله معايا ووطت علي شفايفي مسكتهم ترضع فيهم وكانت هايجه البت اوي لفت زوزو من وراها ومسكت طيز ايمي وتحركها لقدام ولوراء وتبعبص البت والبت هايجه نار وتتحرك جامد وانا زبري واقف صاروخ ومسكت حلمه بزها عضيتها جامد وفضلت ارضع فيها جامد اوى والبت يخربيتها زى ماتكون مكوك وزوزو مهيجها من وراء وجيت زوزو قدام مسكت البز التاني بتاع ايمي رضاعه والبت تصوت من اللي بيحصل فيها ومديت ايدي من وراء العب في كس زوزو الغرقان قولتلها انت كسك غرقان يابت قالتلي طبعا قولتلها حرام اسيبه كده قومت ايمي من فوقي ونيمتهم علي ظهرهم جنب بعض ورفعت رجليهم لفوق ونزلت مص في كس دي شويه وانقل علي كس دي شويه والبنات يوحوحو من الشهوه والنيك وايدي الاتنين ماسك بز لدي وبز لدي ونازل عض ورضاعه في كساسهم وشغال تحسيس عليهم وعلي جسمهم وايمي سخنت اوى وعايزه تقوم تاني تركب زبري قولتلها استني وجيت واقف وفاشخ رجليها وقربت زبري من كسها مسكته زوزو وقالتلها انتي طماعه ياايمي هو مش لسه طالع من كسك سبهولي شويه كسي عايزه وكانوا هيتعاركو مع بعض قولتلهم انتو مستعجليين ليه هتتناكوا لما تشبعوا وكساسكم هتشبع من النيك ردت زوزو وقالت ااااااااااااااوف علي كلامك انا كسي لسه مشبعش وتخبط عليه بايديها ولا انت لما دوقت كس ايمي هتسيب كسي قولتلها لا كسك بتاعي وانا اللي معشره ازاي اسيبه ماانتا سايبه اهو وشغال مع كس ايمي انا بحبكم انتو الاتنين ومقدرش ازعلكم خلاص خليك عادل انتا طلعت زبرك من كسها ومتعتها دوري انا بقا تمتع كسي قولتلها اوك تعالي يازوزو وفتحت رجليها وقربت منها مسكت زبري بايديها وحطته علي باب كسها وشدتني عليها دخل كله وصوتت قالتلي ااااااااااااااااااااااااااااااح ااااااااااااه ياروحي متع كسي ياحبيبي انا ملكك انتا وبس وتشدني عليها تقولي مش عايز ده وتمسك بزها بايديها نزلت عليه رضاعه وهيا تلعب في شعري وببص علي ايمي لقيتها بتلعب في كسها جامد شاورتلها تيجي جنب زوزو ولعبتلها انا في كسها بايدى قولتلهم مالكم زبي مش مكفيكم ولا ايه ردوا في صوت واحد اااااااااااااااحوه مش مكفينا ايه دا هو اللي جننا وخلانا مولعيين ومش عايزين نقوم من تحته قولتلها زوزو قالتلي نعم ياقلب زوزو قولتلها مبسوطه قالتلي اوي ياروحي وهي بتعمل دواير بكسها اشتغلت انيك جامد وبرزاها في بقى قولت لايمي دورك جاي اجهزي علشان هنسيكي اسمك قالتلي انا عايزه انسي انا مين بس لما تمتع زوزو الاول وترضي عليك علشان عايزك لوحدي قلتلها تحت امرك قالتلي ياروحي انا اللي تحت زبرك وكلي ملكك قولتلها ااااااااااااااااح قالتلي واو شكل زوزو رهيبه اتاريها طلعت زبري وبتمص فيه وقالتلي نام علي ظهرك هطلع فوقه علشان يرزع جوه علشان انزلهم ونمت علي ظهري وطلعت فوقي وركبت علي زبري اللي دخل كله للاخر وبقي يخبط جوه وبزازها واقفه قالت لايمان تعالي يا ايمي مصي بزازي ايمي طلعت علي قصدها بقا كس ايمي فوق بوقي ومسكت بزاز زوزو رضاعه جامد وانا كل مااشد في مصي كس ايمي تزود في رضاعه بزاز زوزو وبقيت ازود نيك في كس زوزو اللي بقت تطلع وتنزل جامد اوى وتشخر ولقيت حاجه سخنه نزلت علي زبري وحوالينه اتاريها نزلت زوزو وهديت خالص قولتلها ارتاحي شويه وريحت مفشخه رجليها قالت عايز ايمي تنزلهم زيي وتنام مفشخه زيي يلا بقا وراحت ايمي قالتلي انت ليا لوحدي دلوقت قولتلها اه قربت في ودني قالتلي انت نزلت قولتلها لسه مرضتش علشانك حايشهم ليكي باستني بوسه ومسكت شفتي اللي تحت وقالتلي اموت فيك وفي لبنك اللي هيغرق كسي قولتلها يلا علشان اعشرك قالتلي ياريت اتعشر واخلف دا انا افضل مديونه لك بكل حاجه واعيش بس امتعك وحتي لو مش عايز تتجوزني كل ماتحس انك عايزني هتلقيني تحتك علطول قولتلها طب تعالي يلا ونيمتها علي ظهرها البنت فتحت رجليها علطول وكسها مبلول قولتلها عايزه فين قالتلي في كسي جوه اوي ونيك اوى دخلته في كسها دخل كله للاخر وفضلت ارزع فيها براحه الاول وفيه صوت مع كل تدخيل بسبب كسها المزفلط وفضلت ارزع فيها نص ساعه وهي تطلع وتنزل معايا ولسه مشبعتش وبزازها كبيره قدامي وتمسكهم وانزل ارضعهم وهي تشد راسي اكتر وتصوت اينعم هيا مش بتشخر بس برضو شهوتها عاليه اوى بس بزازها اكتر من زوزو بتحب النيك فالكس علطول مش فارق معاها المص في بزازها اما ايمي بتحب المص في بزازها وفي كسها قطعت بزازها مص وطلعت زبري ونزلت علي كسها رضاعه ومص في زنبورها وانيكها بلساني البت عقلها طار وبقت تخرف في الكلام وبقت خلاص مستويه وانا ازود في مص كسها والبت بقت تتشنج وتقولي لو عشرتني هعملك كل حاجه هديك فلوس كمان لو عايز هعيشك ملك وانا خدامتك هتنيك كسي في اي وقت تحبه لو عايز تعيش معايا تعالي مش هكون لغيرك كلامها هيجني اكتر اللبن حسيت خلاص قرب جيت قايم هيا فهمت وراحت فاشخه رجليها ومسكت زبري وحطته جواها وشدتني دخل كله وبقت تتحرك جامد ولفه رجليها وراء ظهري وشادني عليه وتوحوح وتقول اااااااااااااه من زمان وانا محتاجه لك ااااااااااااااااح كسي ولع منك احححححححح منك نيكك حلو اااااااوى ااااااااااح يلا ياروحي عشرني زى ماوعدتني يلا اااااااااااح اااااااااه كسي عايز لبنك يلا يادكري عشرني انا ملكك وتتحرك جامد وانا خلاص مش قادر قولتلها خدي يلا ياايمي قالتلي هات جوه كله نزل كله جوه اح هات هات ياعمري كسي عايزه يلا كله اااااااح اااااااااه وانا بقيت اتحرك بسرعه والبت ضمت رجليها وتشدني شخرت انا شخره كبيره اوى وخبطت جامد والبت حضناني وتايهه بس بتصوت وقافله عليه وتشدني عليها وعنيها مغمضه ومطلعه لسانها بره قالتلي يلا ياعمري هات لبنك كله ااااااح متحرمش كسي منك نيكك حلو اوى انا اول مره ادوق النيك كده انت رهيب انا مش هسيبك اااااااااااح ياكسي وضغطت عليها ونزلتهم اخيرا في كسها اللي اتغرق بلبني وفضل زبري جواها واول ماطلع رفعت رجليها لفوق شافتها زوزو قالتلها يمكن فيه العلاج وتحبلي وبكده انتهي الجزء الجامد وانتظر رايكم

 

الجزء السادس


ندخل بقا في أحداث الجزء السادس بعد ماخلصنا نيك واتكيفوا وزوزو نامت وراحت في النوم وحصلتها ايمان دخلت اخدت دوش ولبست هدومي وصحيت زوزو علشان اقولها اني رايح الشغل وهروح عند أهلي بعد الشغل وهرجع بكره بالليل زوزو قامت قالتلي متتأخرش علينا انت هتوحشني أوي قولتلها وانتي ياروحي قولتلها طبعا ايمان هتفضل معاكي قالتلي اه بس هخليها تمشي بكره الصبح قولتيلها ليه خليها معاكي لحد ماارجع قالتلي لا واتلم بقا كفايه اللي حصل امبارح قولتلها انت بتغيري قالتلي اه ياخويا بغير قولتلها اذا كان انتي اللي جايباها قالتلي ماهي دي غلطتي قولتلها زوزو انتي غير اي حد تاني قالتلي ماشي ياحبيبي وانا اهم حاجه عندي انك تنبسط قولتلها وانتي مش انبسطي قالتلي طبعا ياقلبي ورحت بايسها بوسه سكس اوي وحاطط ايدي علي كسها قالتلي يوووه اتلم بقا الا مخلكش تروح الشغل قولتلها لا سلام يا قمر وروحت الشغل وعالساعه 8 بالليل لقيت زوزو بترن عليا فتحت قالتلي حبيبي انتا سافرت ولا لسه قولتلها لسه فالشغل قالتلي اصل ايمان مصممه اني اروح ابات معاها هيا عايش لوحدها بعد ماتطلقت قولتلها وهترجعي امتا قالتلي لما انت ترجع من السفر تجيلنا عندها قولتلها طيب وده ينفع قالتلي ايمان عايشه فى شقه فخمه بعد طلاقها ومعندهاش اي حد لان اهلها من القاهره وهيا عايشه في شقتها لوحدها قولتلها خلاص اوك بس ابعتيلي موقعها علشان لما ارجع قالتلي اوكي لما نروح عندها هنبعتلك الموقع بعدها بساعتين جاني رساله عالواتس فتحتها احنا وصلنا عند ايمان وبعتتلي فيديو لهم وهما فالشقه وبعتتلي الموقع قولتلها انا طالع من الشركه ورايح اركب القطار قالتلي خلي بالك من نفسك ومتتأخرش علينا قالتلي خد كلم ايمان ايو مستنينك متتأخرش علينا قولتلها وهو انا اقدر اتأخر يا قلبي قالتلي ماشي توصل بالسلامه وقفلت معاهم وكملت طريقي لبيت امي وصلت متأخر يادوب اتعشيت واتصلت علي واحد من صحابي نزلنا قعدنا في القهوه ولعبنا طاوله ولقيت اتصال من زوزو اكنسل علشان اللي معايا تتصل تاني بعتلها رساله عالواتس قولتلها كمان شويه هكلمكم علشان معايا ناس قالتلي ماشي سهرت شويه وروحت لقيت امي نامت دخلت اوضتي واتصلت علي زوزو طولت شويه فالرد انا قلقت عليهم اتصلت تاني لحد ماردت وكان فيه صوت اغاني قالتلي هكلمك ايمو وكلمتني ايمو وشغلت الكاميرا لقيتهم لبسين قمصان نوم وبيرقصوا وبيرضعوا لبعض بزازهم منظرهم هيجني ااااااااوى قولتلهم مالكم يابنات قالولو عايزينك دلوقت قولتلهم ياريت كنت طفيت هيجانكم ده قالتلي زوزو وريني زبرك قولتلها اهدي بقا قالتلي عايزه اشوفه وهوريك كسي شوف عامل ازاى ونامت عالسريرر وفتحت رجليها وراحت ايمان ترضع كسها هيجوني طلعت زبري العب فيه قدامهم زوزو قالت ااااااااااااح هو واقف كده ليه قولتلها من عمايلك فيه قالتلي طب تعالي حطه هنا وايمي شغاله بعبصه فيها والبنت تعبانه اوووي قولتلها زوزو انا لسه سايبك من كام ساعه بس مالك قالتلي تعبانه من اول ماعرفتك وانت ولعت جسمي ايمي ردت قالت اصل زبرك بصراحه حلو اوي وممتع قولتلهم خلاص بقا أهدوا وانا بكره هجيلكم قفلت معاهم لقيت أشرف بيرن عليا فتحت عليهم ازيك ياأشرف ايه أخبارك قولتله عامل ايه في الشغل قالي الشغل مش عاجبني انا اتعرفت علي واحد هنا وعرض عليا اني اسافر الكويت بعقد عمل في شركه واداني مهله لحد بكره أرد عليه قولتله طيب كلمت زوزو قالي لا لسه بس حبيت أخد رأيك الاول انت بقيت واحد مننا انا قولتله اللي شايفه في مصلحتك اعمله وهتأخد زوزو معاك قالي لا زوزو هتفضل عندك والبركه فيك قولتله في عيني قالي عايز قبل مااسافر اسمع خبر حلو قولتله خبر ايه قالي خبر ان زوزو حامل قولتله اكيد قالي هي فين قولتله انا روحت عند اهلي وراجع بكره قالي وزوز لوحدها هناك قولتله لا معاها واحده صاحبتها وبكره هروح لهم واقضي معاهم ونرجع الشقه قالي اكيد مع ايمان قولتله اه قالي ايمان دي معاها فلوس كويسه واخداها من جوزها اللي سابها وكتبلها شقه تسويلها دلوقتي 2 مليون غير دهب وفلوس مشكلتها انها مش بتخلف بس انا اعرف من زوزو انها بتحب الرجاله وانها بعد طلاقها كانت بتشتكي لزوزو من عدم وجود رجاله وانها خايفه تتعرف علي حد يبتزها ويفضحها قولتله شكرا علي المعلومات الحلوه دي ولما ترجع من شغلك هتسمع خبر حلو قالي ياريت يلا سلام وقفلت معاه ونمت علطول صحيت تاني يوم نزلت قعدت عند قريبي شويه ورجعت البيت علي بعد العصر اتغديت وقعدت شويه مع امي وطبعا كالعاده عايزه تجوزني وانا طبعا مكبر مخي وبعدين ماانا متجوز قولت في سري اتجوز تاني ليه والمغرب أذن وطبعا زوزو كل شويه تتصل بيا مشيت ولا لسه وانا اقولها خلاص شويه وطالع وبعديها بشويه قولت لامي أنا همشي بقا قالتلي خليك وامشي الصبح قولتلها مش هينفع انا عندي شغل السبت الصبح حضرتلي حاجات اخدها معايا وكده ومشيت ركبت وانا فالطريق اتصلت علي زوزو وبلغتهم اني هكون عندهم عالساعه 10 قالتلي مستنينك وهنتعشا مع بعض ايمان طلبت اكل ديلفري واول ماتوصل عرفني علشان نتصل يبعتوه علطول قولتلها اوك ولما قربت من المكان اتصلت علي زوزو علشان توصفلي العماره وبالصدفه انا كنت واقف قدام العماره الموقع جابني في نفس المكان سألتهم عايزين حاجه من تحت قالولي لا اطلع بس الدور الثالث هتلاقينا فتحين الباب ومستنيك يلا اطلع بسرعه الاكل جاي فالطريق قولتلها طيب والعماره فخمه فخامه مدخلها لوحده حكايه طلعت فالاسانسير الدور الثالث فيه 3 شقق لقيت زوزو وايمان فاتحين الباب ومستنين قولتلهم انتو واقفين ازاي كده حد يشوفكم قالولي متخفش الدور ده مفهوش غيرنا حاليا الشقق اللي هنا صحابها قافلينها وعايشين في القاهره وعرضينها للبيع قولتلها بكام بقا علشان ابقا جارك ردت زوزو بعينك هاجي معاك قولتلها طبعا هتكوني معايا يلا ندخل دخلنا وقفلنا الباب وحضنتهم الاتنين في نفس الوقت مش صابرين وبستهم والباب خبط فتحت الباب لقيت شاب واقف اداني الاكل قولتله كام الحساب قالي الحساب مدفوع قولتله اوك خد دول لك واديته 50 جنيه بقشيش ودخلت زوزو وايمان قالو يلا الاول علي الاكل فرشوا الاكل وكل همهم يأكلوني وطبعا انتو عارفتو الاكل كله سمك وحمبري وكابوريا وطواجن مكس بلح البحر علي استاكوزو علي جمبري ورز صياديه وسلطات وطحينه زوزو تقشرلي الجمبري وتحطه في بوقي وايمان تعمل نفس الحاجه تديني الجمبري المقلي في بوقي طبعا المقلي متقشر جاهز قبل القلي وقعدو يزغطوني واكلنا وغسلنا ايدينا وشالت ايمان الاكل وخليت زوزو تعمل الشاي وفي لحظه مادخلت زوزو لقيت ايمان جايه جنبي وبتديني ورقه مكتوب فيها رقم تليفونها قالتلي شيلها معاك وكلمني اول ماتكون لوحدك قولتلها اوك ياروحي وراحت بيساني من بوقي وقالتلي وحشتك اكتر ولا زوزو قولتلها انتو الاتنين قالتلي مانا جنبك اهو يلا وريني وحشتك اد ايه قولتلها طيب وجيت ماسكها من شفايفها وابوسها من رقبتها وهيا تتلوي وماسك بزها سمعنا صوت زوزو انتو بتعملو ايه يا ايمي تعالي عايزاكي البت مطمنتش طلعت لقتنا هايجين علي بعض قالت احوووه انتو بتغفلوني وراحت طفت عالشاي وجت جري وقلعت القميص اللي كانت لبساه وجت قدامي وكسها بتلعب فيه بداء يلمع قالتلي لو منكتنيش هصوت والم عليكم الدنيا وقعدت عالكنبه وفتحت رجليها وقالت انا اولي انا الحامل انا اللي محتاجه يلا جيت ايمان عملت زيها وقالت وانا كمان محتاجه اوى وكانوا شكلهم الاتنين مولعين قولتلهم طيب انا هوريكم وركبت الاول علي زوزو ودخل زبري كله جواها وهيا قالت احووووووووه انا كنت هموت نيكني بقا وحشت كسي وبقيت ادخله واطلعه تمسكني علشان ميطلعش تقولي مطلعوش ياحبيبي نيك وهوه جوه ولفيت رجليها عليا وشدتني عليها قالتلي قطع شفايفي بوس ومص ياحبيبي وبزازي عايزين يكبروا علشان ابنك لما يجي يعرف يرضع ونزلت علي بزازها رضاعه وشد الحلمات وامص وهيا بتلعب في شعري وصوت دخول زبري في كسها عامل صوت علشان كسها غرقان والبت ولعت وبقت تمص شفايفي بعنف وترفع وسطها عايزاني ادخل كلي فيها وانا اخبط فيها جامد وادخله للاخر والبت تصوت وتقول نكني ياحبيبي عشر لبوتك اااااااااااااااااااااح ومديت ايدي لكس ايمان اللي كان غرقان هو كمان وجيت المسه زقت ايدي شكلها زعلت مديت تاني زقتها بس قولتلها هعوضك وانا شغال نيك في كس زوزو اللي خلاص سلمت عالاخر وغابت عن الوعي وقالتلي نزل لبنك ياروحي يلا وجيت منزل فيها كتير اوي وهيا شغاله توحوح وتصوت وتقولي لبنك حلو اوي ورفعت وقافله علي زبري في كسها قولتلها صفيته وتضغط جامد وهيا فعل صفته ونام وطلع لوحده ورفعت رجليها لفوق وسندت عالحيطه قولتلها انتي حامل انا متاكد قالتلي لزياده التاكيد وقومت من عليها ايمان قالتلي تعالي بقا معايا جوه الاوضه وزوزو قالت انا رايحه انام قولتلها طب روحي استحمي الاول قالت بكره قولتلها اوك تصبحوا علي خير قولنالها وانتي من اهله نادت علي ايمان وقالتلها خليه ينام بدري علشان يقوم يفطر الصبح قولتلها اوك ودخلت زوزو وايمان نطت عليا وركبت علي زبري ودخل كله جوه كسها وقالتلي شيلني وادخل بيا الاوضه قولتلها حاضر ودخلت بيها الاوضه وانا زبي راشق في كسها وهي ماسكه في رقبتي ومسكه شفايفي تمص فيها وبتتحرك علي زبي وانا واول ماوصلت عالسرير قالتلي اوعي تطلعه حطني عالسرير وهو جوايا ونام وفوقي ونكني انا مش عايزك تطلعه للصبح اديني حقي قولتلها انا هريحك اوى وهنيكك لحد بكره متواصل قالتلي طب يلا وريني وحطتها عالسرير ومسكت حلمتها ببقي وامص فيها واحرك زبري جواها وهيا مش ساكته قاعده ترفع نفسها معايا وتحركه جواها وانا شغال فيها نيك وفضلنا عالحال ده يمكن ساعه وكل ماتحس ايمان اني هنزل توقف وتخليني اهدي وجيت في ودني وقالتلي اوعي تنزلهم لو حسيت انهم هينزلوا اوقف علشان خاطري قولتلها تعالي نغير الوضع قالتلي نام علي ظهرك عايزه اركب علي زبرك ونمت علي ظهري وركبت علي زبري اللي دخل كله جواها وفضلت تتنطط قولتلها ايمان امال كنتي بتعملي ايه في كسك الفتره اللي فاتت كان فيه حد تاني قالتلي لا هزعل منك قولتلها امال بتعملي ايه في كسك قاللي بنفسي ومديت ايدها تحت المخده طلعت زبر صناعي قولتلها وبيكيفك قالتلي اهو اللي موجود اخدته منها وطلعت زبري قالتلي ليه كده قولتلها استني بقا انا هدلعك ودعكت الزبر الصناعى فى كسها الغرقان ودخلته في بقها وطلعته ودخلته في طيزها دخل فيها قولتلها طيزك متعوده عليه وجيت راكب علي كسها ودخلت زبري جواها وامسك الزبر الصناعي بايدي اطلعه وادخله والبت تصوت بصوت عالي وتوحوح قالتلي سبني انا محرومه من النيك وانت عوضتني قولتلها مش هاسيبك تاني متخافيش والبنت مصدقت وعملت وضع الخلفي وتخبط علي كسها الغرقان وقالتلي تعالي بقا نكني ودخلته فيها من وره وكان كسها بيلمع وشكله حلو اوى فضلنا عالوضع ده اكتر من ساعتين وانا انيك فيها وهيا هايجه وكل مااجي انزل تخليني اهدي علشان منزلش قالتلي انت لو نزلت مش هتقدر تنيك تاني انت لسه من شويه كنت بتنيك زوزو ودي بتشفط اللبن كله انا عارفه انها صفتك مخليتش فيك لبن انا بقا عايزه لبنك كله ينزل جوايا يمكن مع العلاج اللي هبدأ فيه من بكره يحصل الحمل قولتلها علاج ايه ماانا كلمت الدكتور وهروحله بكره ولازم تيجي معايا طيب هو الدكتور هيعرف انا مين قالتلي لا والدكتور ماله هو عارف انك جوزي طيب تمام قالتلي هو ده الموضوع اللي كنت عايزاك فيه فالتليفون بعد ماتوصل زوزو وانت رايح الشغل عدي عليا واستأذن بكره من الشغل ونروح للدكتور ونرجع علي هنا نتعشا وامشي قولتلها نتعشا بس قالتلي اه تتعشا ونتشاقا شويه قولتلها ماشي واهم حاجه بلاش زوزو تعرف اللي بينا قولتلها اكيد اللي بينا سر ببص فالساعه لقيتها 5 الصبح قولتلها ايمان انا لازم انام علشان اقوم بدري علشان نمشي بدري وافضالك قالتلي لسه مشبعتش قولتلها بكره كله معاكي قالتلي اوك طب تعالي بقا ونيمتني علي ظهري وطلعت فوقي وركبت علي زبري اللي دخل جوه كله وبزازها دلدلت لعند بقي ومسكت الحلمه امصها وهيا بتتحرك علي زبري وترفع نفسها وتنزل وتحرك وسطها اوى وانا بمص بزازها حسيت كأن فيه لبن بينزل من بزازها بقيت امص جامد والبنت مسكت بزها التاني وتبصلي وتقولي وده زعلان مسكت الاتنين مص جامد وتلعب في شعري وكسها بالع زبري كله والبنت خلاص استوت علي الاخر وانا حسيت اللبن قرب قولتلها ايمان اللبن هينزل قالتلي طب تعالي من الخلف علشان ينزل جوه كسي جوه اوي ولفت بسرعه ومسكت زبري في ثانيه ودخلته في كسها من وره وانا انيك جامد واخبط اوى وهيا تزززززززوم وتوحوح وتصوت وانا خلاص روحت منزل شلال لبن في كسها وهيا قفلت رجليها علي زبري واللبن بينزل في كسها ونامت وانا فوقيها مطلعش زبري الا لما نام لوحده ونمنا جنب بعض وانتهي بكده الجزء ده

الجزء السابع

صحيت من النوم الساعه 12 الظهر لقيت ايمان نايمه جانبي عريانه بوستها من شفايفها وحطيت ايدي علي كسها الناعم لقيتها متحركتش سيبتها وروحت اشوف زوزو لقيتها لسه نايمه حاولت اصحيها من النوم بطريقتي ابوس كسها وامص بزها فتحت عينيها وهي مبسوطه قالتلي صحتني من حلم جميل قولتلها ياتري ايه الحلم الجميل ده قالتلي كنا عند الدكتور وانا كنت حامل فالشهر السادس وبطني كبيره والدكتور قالي ان فيه تؤام ولد وبنت واحنا راجعين من عند الدكتور انتا قولتلي النهارده همتعك متعه بسبب الخبر الحلو ده وصحتني واحنا مروحين والدليل اهو شوف كسي غرق بس لما عرف انك هتمتعه حتي فالحلم قولتلها بس كده طب يلا بينا نروح بيتنا وامتعك متعه اللي بتحبيها وكمان علشان ايمان متصحاش وتغير منك وتبقا عايزه هيا كمان وانا اتأخر علي شغلي قالتلي خلاص انا هقوم البس ونروح الشقه قولتلها اوك ونستحمي هناك بالمره قالتلي اوك ياروحي انا هلبس قولتلها وانا هصحي ايمان قالتلي تصحيها بس انت فاهم قولتلها اكيد ياروحي وروحت اصحي ايمان بوستها من شفايفها فتحت عينيها مبتسمه قولتلها صباحيه مباركه ياقمر شدتني عليها قولتلها زوزو صحيت وعايزين نمشي علشان منتأخرش علي مشوارنا قالتلي ماشي وشدتني عليها نمت فوقها مدت ايديها فتحت سوسته البنطلون طلعت زبري قولتلها خلاص بقا علشان منتأخرش وقمت من عليها زعلت رجعت بوستها من شفايفها وقولتلها النهارده كله بتاعك متقلقيش بس خلينا نمشي قالتلي ماشي وقامت معايا كانت زوزو لبست وقولنلها هنمشي بقا قالت ماتخليكم معايا مستعجلين ليه قالتلها زوزو مش هينفع لان اشرف اتصل بيا وجاي النهارده من الشغل وهيقعد يومين قولتلها نسيت اقولك أشرف كلمني وبيقول انه مش مستريح فالشغل اللي هو فيه وهو جايله عقد عمل خارج مصر وشكله هيسافر قالتلي لا مقليش عالموضوع ده ممكن بقا لما يجي النهارده يقولي قولتلها اه اكيد يلا بينا بقا سلام يا ايمان سلام ومشينا من عند ايمان وصلنا شقتنا عالساعه 1 الظهر دخلنا الشقه زوزو قالتلي وحشتني قولتلها وحشتك اوي قالتلي جدا يا روحي واتعلقت في رقبتي وبستني بوسه طولت فيها وشدت شفتي اللي تحت قولتلها علطول كده قالتلي شوف ومسكت زبري وقف في ايديها قالتلي لحق قولتلها من اول ماطلعنا من عند ايمان وقف عليكي قولتلها تعالي وشلتها في حضني وهيا مسبتش شفايفي ودخلت بيها علي اوضه النوم وروحت قالع ملط وزبي واقف قالت ايوه بقا وقلعت ملط هيا كمان وقالتلي شغلي اي اغنيه شعبيه وفضلت ترقص وهيا ملط وتتمايل عليا اجي امسكها تبعد عني وتضحك وانا زبري واقف وهيا عينيها عليه وبزازها واقفه وكسها بيلمع قولتلها زوزو تعالي كسك بيلمع وتحط ايديها عليه وتلعب فيه وتقولي عايزه تعالي وراه واقوم من مكاني تجري مني واجري وراها وطيزها بتتهز قدامي وجرينا ورا بعض فالشقه كلها وجيت عند السرير وحطت ايديها عالسرير وفنست لوراء وبان كسها كله قدامي بيلمع مفهوش شعرايه وغرقان قربت منها ودخلته كله للاخر صوتت وقالتلي اااااااااااااااااااااح زبرك وصل لحد جوه الرحم حاسه انه جوه اوى نكني ياروحي فضلت انيك فيها وهيا تزووووووووم وتوحوووح وانا اسحب وارجع ادخل جامد وهيا تتلبون وتقولي انت جوزي وابو ابني وانا بحبك اوى وبغير عليك ومش عايزاك تنيك حد تاني غيري كسي ملكك وزبرك ملكي قولتلها اوك وسحبت نفسها ونامت علي بطنها ومسكت زبري تمصه وترضعه وتبص لخرم زبري وتقولي ده اللي بينزل اللبن اللي هيخليني حامل قولتلها اه وتبوس الخرم وتلحسه وتمص الرأس وتدعك زبري قولتلها هفشخك قالتلي هو انتي لسه مفشختنيش ونيمتها علي ظهرها وفضلت ارضع لها في بزازها اللي واقفه وامص الحلمه وقالتلها زوزو ليه حلمه بزاز ايمان فيها لبن بسيط قالتلي مصيت انت كتير في بزاز ايمان قولتلها لا كتير ولا حاجه قالتلي معرفش بس ممكن عندها هرمون اللبن كتير ازاي وهي مش بتخلف قالتلي معرفش قولتلها انا هعرف النهارده قالتلي انت هتسبني وتفكر في ايمان قولتلها لا يالبوه وجيت رافع رجليها علي كتفي ومدخله فيها وهيا تصوت وتقولي ابوس ايدك نكني ارزعني انا ولعت خلاص وانا نزلت نييك فيها وهيا تصوت وبزها في بقي ارضع فيه وهيا نزلت رجليها ولفتها علي ظهري وتشدني عليها وانا ارزع جامد والبت تصوت وتشخر وقفلت رجليها وتسيب وتقفل وعينيها راحت مني خالص ونفسها زاد واتشنجت جامد محستش بنفسي الا وانا بنزل في كسها من جوه واللبن بينزل فيها سمعنا الباب بيفتح وهيا سمعت الباب واتحركت تحتي وتقولي خلي اشرف يشوفك وانت فوقي وانا زبري لسه واقف فيها من جوه دخل اشرف علينا وجه جنبنا وطي باس مراته من شفايفها وباس ايدي وقالي ايه سبع قولتله اكيد سبع جيت اطلع زبري قالي خليه استنا ومسكه باايده يحطه في كس زوزو تاني يقفل بيه كسها وجه ماسك رجلين مراته ورافعهم لفوق وحط ايده ضحكت وقالتله خلاص انا اكيد حملت خلاص قالها وريني كده وراح منزل رجليها لقي كسها غرقان وناعم قالها البركه في اللي عشرك ووطي علي كسها يلحسه وقالي انت فشختها قولتله زوزو حبيبيتي ومراتي قالي طبعا بس انت قاعد بعيد ليه قربت منهم قالي ايه اكتر حاجه عجبتك فيها قولتله بصراحه كسها وبزازها وشفايفها حلوين اوي قولتله هيا مش وحشاك قالي وحشاني طبعا وراح قالع هو كمان ملط بقينا احنا التلاته ملط وبعدين قرب مني وقالي تيجي احنا التلاته قولتله خش انت انا لسه مطلعه من كسها قالي تعالي ساعدني قولتله اساعدك في ايه قالي انا بهيج اوووى لما بلاقيك راكبها وزبك وهو داخل كسها عجبني ونفسي امصلك واحطه بايدي قولتله اشرف انت ايه نظامك انت ديوث ولا سالب قالي احيانا يجيني الشهوه وأحس اني عايز أبقا سالب وهو ده اللي خلاها مسيطره عليا قولتله طب تعالي هساعدك تنيك زوزو وقولت ل زوزو لفي خلفي علشان اشرف ينيكك ودخل اشرف زبه في كسها اللي مليان لبن وسيل اللبن علي فخادها ولقيت خرم أشرف قدام عيني نظيف وبيلمع قربت من ودنه وقولتله أشرف خرم طيزك نظيف أوي واحمر وهو داخل زبره في كس مراته وبينيك جامد زبره مكنش كبير بس وقف من كلامي زوزو مسكتلي بزها علشان امصه وانا كنت واقف وراه وزوزو نايمه عالسرير علي ظهرها وهو نايم فوقها وانا وراه وطيت علشان امص بزها وزبري طبعا واقف خبط في طيزه لقيته بيرجع لوراء اكتر ويخبط كسها وزوزو مبسوطه وانا ماسك بزها قربت من ودنه قولتله مبسوط قالي اوي جه رجع لوراء بطيزه مديت ايدي في كس زوزو اخدت من لبني وسوايلها واشرف فهمني راح فاتح طيزه بايده الاتنين وانا دهنت خرم طيزه راح ماسك زبي بايده وهو كان واقف حديد وسحب زبي علي خرم طيزه الواسع جيت مدخله فيه راح قال اااااااااااااااااااااااااح اتزفلط كله فيه وهو راح راكب كس زوزو بقيت انا انيكه وهو ينيك زوزو لقيته بيقول زوزو بتستحمليه ازاي زبره جامد اوى رديت زوزو قالتله ممتعك ولا ايه قالها اوي مش شايفاني بنيكك ازاي وهو ينيك زوزو وهيا تصوت وتوحوح وهو شغال وحوحه زي النسوان انا خلاص قولتله انا هنزل قالي نزل فيا ورجع عليا اكتر وقمط علي زبري بطيزه نزلت فيه اللبن وهو بينزل في زوزو وفضل قافل علي زبري لحد مانام وطلع وهو يوحوح ونزل هو وزوزو يمصوا زبري قولتله مبسوط قالي جدا قولتلهم انا هدخل اخد حمام وهنزل بقا علشان اتأخرت ودخلت اخدت حمام ولبس هدومي وروحت شقتي غيرت اللبس بتاعي اللي هروح بيه الشغل ونزلت عالشغل كانت الساعه 3 ونص اتصلت علي المدير استأذنت منه ان النهارده اجازه علشان تعبان فالمدير قالي طيب ابعت مفاتيح المستودعات علشان لو احتاجنا حاجه قولتله ماشي هتصرف وقفلت معاه واتصلت علي ايمان وقولتلها انا هروح لها البيت علشان ننزل للدكتور قالتلي ماشي وركبت مواصلات وروحت لايمان وصلت العماره اتصلت عليها علشان مخبطش عالباب طلعت لقيتها فاتحه الباب كده حته صغيره دخلت علطول كانت واقفه وراء الباب لابسه قميص نوم ستان اسود ورافع بزازها لفوق لحد الركبه ونص طيزها باينه قولتلها انتي لسه ملبستيش قالتلي انا ميعادي الساعه 6 بس قولتلك تيجي بدري علشان عايزك قبل مانروح عايزاك علي سريري ترضع بزازي وتنيك كسي وترفع القميص وكسها احمر مفهوش ولا شعره وبيلمع بس مكنش عندها سيلان من كسها زي زوزو شيلتها من عالارض وهيا قلعتني التيشرت وانا شايلها ودخلت بيها علي سريرها قولتلها ايمان النهارده مش هسيبك الا وانتي حامل معرفش ازاي وقلعت البنطلون وطبعا عنتر واقف اسد نزلت مسكته بايديها وتمصه قالتلي انا عايزه ينزل قولتلها ايمان انا لسه قايم من علي زوزو واشرف كنت بنيكهم ونزلت فيهم الاتنين قالتلي يعني تنيك اشرف وتنزل فيه مش خساره اللبن ده قولتلها معرفش هما مرضوش يسبوني وانتي عارفه زوزو كسها 24 ساعه مش عايزاني اطلع منه زبري قالتلي طب خلاص تعالي بس يمكن مصي يخليك تنزل لبن تاني وقعدت تمص وترضع في زبري حوالي ربع ساعه ونامت عالسرير وفتحت رجليها وقالتلي شايف عايزك اهو تنيكه وتعشره هتقدر قولتلها اقدر اكيد ونزلت رضاعه في كسها وهيا تلعب في شعري وتقولي نفسي احبل واخلف وهعملك كل حاجه وهخليك ملك قولتله متقلقيش هتحبلي يعني هتحبلي قالتلي تعال مص بزازي طلعت امصهم لقيت فيهم لبن قولتلها هز ليه بزازك فيها لبن قالتلي علشان الهرمونات عندي عاليه وفي ميعاد الدوره الشهريه بتزيد عندي الهرمونات قعدت عالسرير وهي طلعت قعدت علي زبري وبزازها قدامي امصهم وهيا تتنطط علي زبري ويخبط فيها ومع كل خبطه تصوت لانه واقف جواها وهيا راكبه عليه وقطعت بزازها وقفت بيها وهيا متشعلقه في رقبتي قالتلي ماتتجوزني وتعال عيش معايا هنا قولتلها طب وزوزو قالتلي مالها ماهي متجوزه ماانتي عارفه ان هتحمل مني واللي في بطنها مني قالتلي انا عارفه وايه المشكله عمري ماهمنعك عنها ولا عن ابنك او بنتك منها وبعدين ده رأي زوزو نفسها واسألها كأن بتقترح عليها شوف هتقول ايه وانتي لو دخلتي لقتيني بنيك زوزو مش هتزعلي لا مش هزعل دكري ينيك اي حد براحته ولو عايزني اجبلك نسوان انا موافقه قولتلها خلاص خلينا نفكر فالموضوع يومين كده قولتلها طيب بصراحه اشرف نام معاكي قبل كده قالتلي بصراحه لا ولا مره ولا حتي حاول قولتلها اوك يامراتي فرحت وقالتلي يلا بقا عشرني علشان منتأخرش علدكتور لانه عايز يكشف عليا بعد الجماع بنص ساعه قولتلها اوك وخليتها تلف خلفي قولتلها الوضع ده حلو علشان اللبن ينزل جوه الرحم ولفت ووطت وشها وصدرها تحت وكسها مفتوح وباين رحت علطول ناطط عليه وقعدت انيك فيه بتاع ربع ساعه وهيا تصوت واتعلمت الشخر من زوزو وخلتني هايج وروحت منزل فيها اللبن وقفلت علي زبري في كسها حوالي 5 دقايق مخلتش زبرى فيه نقطه لبن وحطت ايدها قفلت كسها وفضلت عالوضع ده ربع ساعه وقمت دخلت الحمام اخدت دش علشان ننزل وهيا كمان قامت دخلت غسلت جسمها كله ماعدا كسها سابته ولبست حفاضه بتاعت الحريم دى ونزلنا واحنا فالسكه اتصل عليا اشرف بيقولي انت فين قولتله فالشغل لقيت زوزو خطفت منه السماعه ولقيتها بتقولي حبيبي مبروك علينا قولتلها نفسك في ولد ولا بنت قولتلها كلهم كويسين قالتلي انا بقا نفسي في ولد قولتلها اتأكدتي قالتلي اه انا دايخه ورجعت من شويه وبعت اشرف يجيب اختبار حامل قولتلها مبروك ياروحي قالتلي انت هتخلص شغل امتا علشان نحتفل قولتلها معرفش هشوف ورد عليكي قالتلي ماشي وقفلت طبعا ايمان قالتلي ايه الموضوع قولتلها زوزو حامل قالتلي عقبالي انا كمان انا متحمسه ونفسي بطني تكبر واحمل قولتلها هتحملي متقلقيش قالتلي المشكله زوزو عايزاني اروح لها بعد الشغل علطول قالتلي اكيد عايزه تحتفل قولتلها ايه رأيك نحتفل كلنا قالتلي ازاي قولتلها انا وانتي وزوزو واشرف قالتلي ازاي بقا ماهي زوزو اكيد هتبقا عايزك تنكها قولتلها دا اكيد طيب هتسبني لاشرف ولا ايه قولتلها لا ياحبيبتي انا مش ديوث ولا خول متقوليش كده تاني اشرف عايز ينيك عنده مراته انا بس اللي انيك زوزو وايمان فهمتي قالتلي اذا كده اوك انما حد يلمسني غيرك مستحيل واتصلت ب زوزو وعرضت عليها الفكره رحبت بيها قولتلها خلاص اتصلي علي ايمان خليها تيجي عالساعه 10 بالليل علي مارجع من الشغل ونسهر عندكم قالتلي ماشي وقفلت معاها لقينا تليفون ايمان بيرن ردت عليها قالتلي ايمي حبيبتي بقا رسمي ياروحي باركيلي بقيت حامل خلاص قولتلها بتهزرى حلفتلي انها اتأكدت من الحمل لانها رجعت ودايخه شويه ومش متقبله الاكل وجابت اختبار حمل وهتعمله الصبح فرحتلك يازوزو مبروك عليكم قالت لايمان على موضوع الحفله قالتلها اوك هكون عندك الساعه 10 بالليل وقفلت معاها ووصلنا عياده الدكتور دخلنا كانت حاجزه دخلنا علطول لقينها دكتوره لقيت ايمان وخداها بالحضن وبتسلم عليها وبتقولها ازيك يادكتوره نجلاء وسألتها فين الدكتور قالتلها انه سافر مؤتمر بخصوص ***** الانابيب وتأخر الانجاب في امريكا وهيغيب 30يوم فتره المؤتمر المهم سألتها عن أخبارها وسلمت عليا الدكتوره قالتلي ايمان دي اعرفها كويس من ايام الجامعه واتعرفت عليها اكتر هنا ايام ماكنت بتدرب عند الدكتور وهيا صديقه قديمه طبعا الدكتوره دخلت علي التابلت اللي معاها اتاريهم مسجلين كل حاجه وقالتلها تعالي ياايمان نامي عالسرير اللي جوه دخلت ايمان نامت عالسرير وراحت الدكتوره شدت الستاره وسمعتها بتتكلم عني وبتسألها عني بدخن ولا لا بشرب كحوليات بستخدم منشطات وطبعا ايمان جوابتها بلا في كل ده سألتها لازم نعمله تحليل للسائل المنوي علشان نشوف العدد والكميه والتخصيب مناسبين ولا لا طبعا كان ممكن ايمان تقولها علي زوزو انها حملت مني بس مرضتش علشان ميحصلش حاجه قالتلها اوك ممكن يعمل التحليل عادي وسابتها وطلعتلي الدكتوره وقعدت معايا وسألتني انت عندك دوالي عندك مشاكل فالخصيه قولتلها لا قالتلي طيب عايزين تحليل سائل منوي قولتلها ليه قالتلي علشان نتأكد من العدد والكميه بتاعت الحيوانات المنويه علشان نقدر نحدد مسار علاج مراتك قولتلها انا تمام انا مراتي التانيه حامل النهارده بشرتني بالخبر قالتلي انت متجوز اتنين قولتلها ايوا قالتلي طب انا هأخد منك عينه دلوقتي وبعد نتيجه التحليل هنشوف قولتلها طيب دخلت تاني لمراتي والمره دي سألتها عني انا قالتلها فالعلاقه الجنسيه بيوصلك لمرحله الاشباع والرغبه ولا ايه علشان ده له علاقه بالحمل قالتها ايمان اه انا بوصل للاشباع ساعات 4 او 5 مرات قبل القذف قالتلها كويس طيب هو علي مستوي العلاقه الجنسيه لانها عليها عامل كبير كميه السائل المنوي كبيره ولا صغيره قالتلها لا كميه السائل بتاعته احيانا بتغرقني من تحت قالتلها وريني كده وفتحت رجليها ورفعتها علي المساند الطبيه وقالتلها شكله فعلا مغرقك قالتلها انا عملت زي ماقولتي وحصل الجماع قبل مانجيلك علطول ومردتش اغسل من تحت قالتلها ماهو باين وحطت ايديها في كسها وطلعتها ملزقه من السائل المنوي بتاعي قالتلها يعني جوزك هيعرف يجيب عينه ولا ايه قالتلها معرفش ردت الدكتوره عليها قالتها لو معرفش ادخله عليكي يمكن يعرف يجيب وطلعت عندي الدكتوره وايديها بتلمع قالتلي تعرف تجيب عينه دلوقتي قولتلها اجرب واشوف قالتلي طب ادخل كلم مراتك كده دخلت لقيتها مفتوحه وكسها باين قولتلها الدكتوره عايزني انيكك هنا ولا ايه قالتلي علشان تعرف تجيب عينه زبري وقف من المنظر طلعت للدكتوره قولتلها فين اللعبه اللي هنززل فيها العينه قالتلي تنزل فيها لبن كتير قولتلها اوك قالتلي ادخل الاوضه دي وحضر نفسك انك تنزلهم وانا هجبلك علبه للعينه واجيلك قولتلها اوك دخلت الاوضه وقلعت وزبري واقف ومستني العلبه الا والباب يخبط بفتح لقيت الدكتوره وايمان واقفين ردت الدكتوره احنا جاييين نساعدك علشان تجيب العينه وانتهي الجزء ده علي كده ونكمل فالجزء القادم


الجزء الثامن

طبعا كنا اخر كشف في نهايه اليوم والممرضه اللي مع الدكتوره عايزه تمشي قالتلها الدكتوره خلاص امشي انتي وبعد المريضه اللي عندي ماتمشي انا همشي انا كمان واقفلي باب العياده وراكي علشان محدش يجي تاني دخلت الدكتوره نجلاء وايمان وقالتلي الدكتوره جاهز تجيب العينه قولتلها احاول قالتلي اوك خد العلبه دي هات فيها العينه قولتلها ماشي يادكتوره في حمام هنا قالتلي لا هات العينه هنا علشان لو معرفتش نساعدك قولتلها تساعدوني ازاي قالت ايمان ساعديه ياحبيبتي وقربت مني ايمان وطلعت زبري قدام الدكتوره وكان واقف قالتلها الدكتوره ايمان متجبيش العينه علطول عايزها تتطول قالتلها اوك ومسكت ايمان زبي تمصه وهو واقف والدكتوره بتتفرج علينا قولتلها دكتوره انا ممكن اجيب العينه علطول شاورتلي الدكتوره لا عايزاك تتطول فالعينه قولتلها اوك وايمان بتمص في زبي وظهرها للدكتوره لقيت الدكتوره بتبص علي زبري وبتقلع البالطو الابيض وبتلعب في كسها من فوق لبسها وبتقلع البنطلون وكانت لابسه حتت أندر أسود فتله وجابته علي جنب وشوفت كسها وهي بتلعب فيه وقلعت لبسها من فوق وبقت واقفه قدامي بالاندر والسنتيانه وبتقرب مننا ونزلت جنب ايمان ومسكت زبي وقالتلها مش عارفه تخليه يجيب عينه شوفي بقا انا هخليه يجيب عينه علطول وحطت زبري في بوقها اللي بقا منتصب جدااا حسيت اني هنزل خلاص قالتلي او ماتحس انهم هينزلوا ادي اشاره قولتلها هشخر قالتلي اوك ولقتها مسكت العلبه بتاعت العينه في ايدها وبتمص في زبي ونادت علي ايمان قالتلها ايمي قلعيني السنتيانه وراحت ايمان مقلعها السنتيانه انا شوفت بزازها الكبار شخرت وهي زودت فالمص قولتلها بينزلوا طلعت زبري من بوقها وحطته فالعلبه وتلعب في بزازها وانا نزلت كتير وطلعت زبري من علبه العينه ولقيتها بتكمل فيه مص وبايدها التانيه بتلعب في كسها قولتلها يادكتوره هتكفي الكميه دي علشان العينه قالتلي معتش تقول دكتوره تاني قولي يا نوجا قولتلها حاضر وخدت العينه وقالتلي هحطها في التلاجه وارجعلك وهيا ماشيه قلعت الاندر وبقت ملط قولت لايمان نجلاء شكلها شرموطه اوي قالتلي نجلاء ارمله قولتلها ليه سنها كام قالتلي سنها حوالي 40 سنه قولتلها طيب متجوزتش تاني قالتلي لا قولتلها ازاي دي شكلها بتحب الجنس قالتلي جدا قولتلها انتي تعرفيها قالتلي اعرفها طبعا قولتلها طب احكيلي تعرفيها منين قالتلي اعرفها من هنا ومن ساعتها وبقينا صحاب تجيني الشقه وبروح شقتها وكنا بنتساحق انا وهي علشان هيا بتحب النيك بس مكانتها بتخليها تخاف وكلمتها عليك وحكتلها كل حاجه قولتلها يعني هيا عارفه اننا مش متجوزين قالتلي عارفه كل حاجه وعارفه اللي بينا قالتلي عارفه كل حاجه حتي علاقتك مع زوزو عارفها وعلي فكره زوزو لما تتابع مع الدكتور هتجلها هنا لانها صاحبتها برضو قولتلها حلو اوي قالتلي وعارفه كمان ان زوزو حملت هيا اللي اكدتلها الحمل لما زوزو سألتها عن الاعراض يعني اتفضحت قالتلي اتفضحت ليه انت كده بقا معاك 3 حريم عايز ايه تاني قولتلها انا مش عايز 3 حريم انا عندي اتنين بيحبوني احسن من ميه ممكن يحصل بينا مشاكل لقينا نجلاء جايه قالت لا 3 بيحبوك وعمر ماهيحصل بينا مشاكل ابدا وعلشان تتأكد انا هتصلك ب زوزو اهو وجابت تليفونها ورنت علي زوزو ردت عليها زوزو ايو يا نجلاء ازيك انتي في العياده قالتلها ايوا والدكتور موجود قالتلها لا في مؤتمر مش جاي قبل شهر قالتلها كويس هجيلك طيب علشان تتأكدي من موضوع الحمل قالتلها اوك وهو هيجي معاك قالتلها لا هو فالشغل قالتلها نجلاء عايزه اتعرف عليه قالتلها كده هيبقا فاضله واحده كمان ضحكوا مع بعض وقالتلها هتيجي امتا قالتلها كمان ساعتين كده هعدي عليكي قالتلها في انتظارك وقفلت معاها قالتلي ايه رأيك تمام كده قولتلها هو ايه اللي تمام قالتلى المكالمه قولتلها تمام طبعا قالتلي بس انا مش تمام قولتلها ليه مسكت بزازها وقالتلي زعلانين قولتلها مقدرش ورحت ماسك الحلمه مص وتمسك بزها التاني تقولي وده ضميتهم علي بعض وفضلت ارضع فيهم قالتلي وريني زبرك ده اللي زوزو وايمان بيموتو عليه ومسكته بايديها قالتلي شكلهم عندهم حق وفتحت السوسته طلعته فى ايديها وقالت ايه الجمال ده ونزلت تمصه وتلحسه وترضع فيه قالتلي زبرك حلو وانا بمسك زبري واقف اوي وايمان نايمه علي السرير بتاع المرضي ورافعه رجليها وفاشخه نفسها وجابت زبر صناعي وشغاله نيك في كسها وانا مولع من اللي بتعملو نوجا وايمي قولتلها بتاع مين الصناعي ده يانوجا قالتلي ده بتاعنا احنا التلاته بنستخدمه لما كنا مع بعض قبل مانعرفك ياروحي قولتلها من النهارده مش هيدخل كساسكم الا زبري انا فقط ووقفت نوجا وروحنا عند ايمان قولتلها نوجا جهزيها علشان اعشرها قدامك وفتحت نوجا رجلين ايمان وقربتها من حرف السرير ومسكت زبري حطت عليه ماده كده زي الجيلي بس فيها بروده قالتلي دي ماده محفزه هتخليك تنيك طول الليل وكس ايمان مفتوح قدامي ومسيل وبزازها مرفوعه جيت مدخله في كسها راحت مصوته وتوحوح وتقولها كسي يانوجا ااااااااااااااح قالتلها مالك يايمان اهدي قالتلها اهدي ازاي والزبر ده في كسي انا هموت لو طلع من كسي وايمان ولعت وولعتنا لقيت نوجا جت جنبها وفتحت رجليها وقالتلي وانا عايزه اتناك كسي ولع طب وبعدين هعمل ايه في دي الاتنين مش صابرين ايمان شافت نوجا وكتفتني برجليها قالتلها انا مش قادره اسيبه يانوجا استني لما يخلص عليا خديه انا شرقانه وعايزاه وهموت لو طلع زبره من كسي ومديت ايدي لكس نوجا احسس عليه كان ناعم اوى اوى ومفتوح من الواضح انها بتشتخدم الزب الصناعي كتير ايمان قالتلي حبيبي ارضع بزازي جامد قطعهم اوى انا مولعه وكس نار وبزازي منفوخه مش هسيبك الا لما تعشرني نكني جامد خليني اصوت واشخر والبت صوتها بقا عالي ونوجا بتحرك كسها مع ايدي وابدل بين بزاز ايمان وبزاز نوجا بس بزاز نوجا احسن بكتير وايدي بتلعب في كس نوجا اللي بقا جاهز للنيك ونوجا قالتلي استنا وراحت جابت حاجه زى اللبان قالتلي خد واحده امدغها مفعولها سريع واديت ايمان واحده تمدغها فميش دقيقتين الا والهيجان ولع وايمان خلاص عالاخر تتنطط عايزه تتفشخ وتتعشر ومعتش قادره عالنيك ده عايز واحد زبره يطلع من زورها علي رأيها والبت اللبانه خلتها مولعه تشخر وتقول كلام ابيح وانا هجت جدا وفشخت رجل ايمان واطلع واخبط زبري في كسها البت اتفشخت فضلنا ربع ساعه لحد خلاص استوت عالاخر وقالتلي تعالي جوه عالسرير فيه حجره داخليه زي استراحه وفيها سرير قالتلي شلني بقا انت هتمشيني وانا مفشوخه كده شلتها وزبر عمال يشد ويقف ودخلنا الاوضه حطتها عالسرير وطلعت نمت علي ظهري وهيا طلعت فوقي وركبت علي زبري وتلف بكسها عليه وتتحرك لادام وللوراء وتتنطط عليه ونوجا طلعت بكسها علي وشي تقولي مص كسي علي ماتخلص علي اللي معاك دي وشميت كسها اللي كان ريحته زى العسل وزنبورها كبير قولتلها ريحه كسك حلوه اوى قالتلي خد دي وادتني حبايه قالتلي خددها بس وادتني مياه من جنبها اخدتها قالتلي بعد ماتخلص ايمان الحبايه دي هتخليك تنكني علطول مش هتحتاج وقت قولتلها اللبوه اللي فوقي هتصفي لبني قالتلي ماانا عارفه ووطت ايمان ماسكه بزازها بايدها خدتهم نوجا تمصهم علشان انا بمص كس نوجا ونوجا هاجت وبقت تسيل من كسها سوايل وانا الحسهم لحد ماحسيت اني خلاص قومت فوق ايمان وخليتها تيجي خلفي وركبت عليها من وراء وبقيت انيك جامد اوي وايمان تصوت وتشخر وتوححححححححححححوح وتقول كلام وسخ علي نفسها وتحرك كسها لحد مانزلتهم فيها من وراء وفضلت عالوضع ده لحد زبري ماخرج لوحده ومسكت ايمان زبري رضاعه راحت نجلا جابتلنا عصير من التلاجه وكان باقي تقريبا ساعه وتيجي زوزو للدكتوره علشان تتطمنها علي موضوع الحمل خدتني نوجا من ايدي وخرجنا اوضه الكشف وايمان دخلت الحمام تأخد دش ونوجا جابت انبوبه فيها ماده وحطت منها علي ايدي وقالتلي دلك بيها كسي وحطت لنفسها علي ايديها ومسكت زبري وانا بدلك كسها من بره وهيا بتتحرك وانا زبري بدأ يقف تاني وكسها كله في ايدى وادخل صباعي فى كسها قولتلها كسك مش محتاج ملين قالتلي ده مش مليان ده بيزود الدوره الدمويه علشان المتعه وسابت زبري ومسكت بزازها قربتها من شفايفي مسكت الحلمه بشفايفي امصها ومسكت زبري تاني تدلكه وايدي بتلعب في كسها وبمص بزازها وحلمتها كانت كبيره وانا نازل فيها رضاعه قالتلي تعالي اغسلك زبرك علشان امصلك شلتها في حضني ضحتك وفرحت وانا شايلها لقيتها مدت ايديها مسكت زبري ودخلته كسها وقالت اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح وتتنطط عليه قولتلها مش قولتي هتغسليه الاول قالتلي ماانا بغسله بكسي اهو مش حاسس ياحبيبي قولتلها حاسس ياروحي قالتلي طيب تعالي اغسلي كسي انا كمان وطلعت ايمان من الحمام بعد ماخدت دش ملط قالتلها نجلاء نامي علي الشيزلونج وافتحي رجليكي دخلت انا الحمام اغسل زبري طلعت لقيت ايمان ونجلاء فوق بعض وايمان بتمص لنجلاء بزازها ورافعه رجليها علي ساندات الشيزلونج وكسها مفتوح جيت داخل بين رجليها من غير مالمس زبري او اوجه دخل في كس نجلاء وانا مسكت بزها التاني رضاعه وزبري بيدك كسها وهيه تصوت قولتلها قبل ماتيجي زوزو انا عايز امشي قالتلي اوك زوزو اول ماهتطلع هتتصل عليا قولتلها اوك وقومتها ودخلتها علي الاوضه وحطتها عالسرير ونمت علي ظهري وركبت فوق زبرى ودخلته في كسها وتتنطط قولتلها كسك حلو اوي يانوجا قالتلي كسي ولا كس زوزو ولا ايمان قولتلها انتو التلاته عسل وانتي مهلبيه يانوجا قالتلي طب تعالي مص كسي وزنبوري عايزاك تعوضني سنين الحرمان قولتلها يانوجا انتي المفروض اكون معاكي يوم كامل علشان نشبع من بعض قالتلي هيحصل ونتقابل كلنا مع بعض قولتلها ياريت ونزلتها من فوقي ومسكت كسها رضاعه وزنبورها قطعته خليتها تصوت دخلتت علينا ايمان تقول هيجتوني تاني قالتلها انتي مشبعتيش ياايمان سبيني بقا اخد حقي انا هموت منه وانا اقولها وانا هموت فيكي وطلعت علي بزازها رضاعه قطعتهملها من المص ومص الحلمه وزبري نازل نيك في كسها وكل شويه تضم رجليها عليه وفضلت ربع ساعه افشخ فيها وكل شويه تقفل علي زبري وتسيب وانا خلاص حاسس ان اللبن هيملي كسها قولتلها نجلاء انا هنزل فين قالتلي جوه ياروحي قولتلها خايف تحملي قالتلي وماله مااحنا متفقين انك تعشرنا احنا التلاته ونحمل منك احنا التلاته قولتلها يعني زوزو وايمان موافقين قالتلي ايمان يا حبيبيتي لازم اعالجها علشان تحبل منك هيا كمان ونخلف احنا التلاته مع بعض قولتلها دا انتو مرابطين كل حاجه وانا مغفل قالتلي فشر انت حبيبنا ومن اول يوم شوفت فيه زوزو وكل اخبارك عندنا قولتلها ياولاد الايه يعني انا متجوز 3 نسوان دلوقت قالتلي اه ولو زعلت حد فينا التانيين مش هيدوك حاجه طب ماانا نكتك انتي وايمان من غير زوزو قالتلي زوزو هتاخد حقها منك لما تيجي هنا هتتصل بيك علشان تقابلها هنا وهتخليك تنكها هنا قدامي انا وايمان قولتلها بجد قالتلي هتشوف قولتلها يعني هيا عارفه ان انا هنا ونكتك انتي وايمان قالتلي لا دي متعرفهاش بس هيا هتتصل عليك علشان تجلها هنا قولتلها اوك ونزلت نيك فيها وكسها غرق زبري وبزازها منفوخه وانا ارضع فيهم جت ايمان قالتلها نجلاء خدي وضع خلفي علشان اللبن ينزل كله جوه ولفت نجلاء وخلتها ايمان توطي من قدام وكسها وطيزها مرفوعين لفوق وانا ركبت عليها من وراء وتليفون نوجا رن قالت لايمان شوفي مين قالتلها دي زوزو قالتلها هاتي التليفون ورديت عليها وانا استغليت الفرصه ودخلته في كسها مقدرتش تمسك نفسها راحت قايله ااااااااااااااااه وااااااااااااااااح قالتلها زوزو مالك في ايه انتي بتتناكي بالزب الصناعي مش مستحمله لما اجيلك وهنتتناك سوا قالتلها اوك وانا انيك فيها وفضلت نوجا تصوت وزوزو معاها عالخط قالتلها مالك هايجه ليه كده اصبري لما نجيلك قالتلها مش قادره يا زوزو هموت قالتلها وانا نازل فيه نيك في كسها وارزع جامد جت تقفل زوزو قالتلها خليكي عالخط معايا عايزه اسمعك هيجتيني معاكي قالتلها هشغلك الاسبيكر وشغلت الاسبيكر وانا ارزع جامد وهيا تصوت وتوحوح وتقول ااااااااااااااااحوه كسي مولع وتصوت زوزو قالتلها اشخري يانوجا ونوجا تشخر قالتلها الزبر في كسك قالتلها اه مالي كسي قالتلها دخليه للاخر واقفلي عليه شدتني عليها قلتلها اهو دخلته كله قالتلها اقفلي عليه يانوجا وتقفل رجليها وانا اتجنن وسرعت اوى ومقدرتش امسك نفسي ونزلتهم في كس نوجا جوه اوى وهيه ضماني عليها لحد ماصفيت كل لبن زبري في كسها وقولتلها انا همشي بقا قالتلي ماانتا هتيجي تاني علشان زوزو هتتصل بيك قولتلها اوك ولبست هدومي واخدت ايمان وقولت اروحها وانا طالع من عند نوجا اتصلت عليا زوزو علشان تقولي انها رايحه دلوقتي للدكتوره واحصلها علي هناك قولتلها اوك يازوزو انا طالع من الشغل وهجيلك واخدت منها عنوان الدكتوره ووصلت ايمان شقتها والي الجزء القادم


الجزء التاسع

بعد ماوصلت إيمان شقتها نزلت بسرعه علشان متأخرش علي زوزو وصلت عند الدكتوره واتصلت ب زوزو قولتلها انتي فين يا حبيبتي قالتلي انا عند الدكتوره مستنياك قولتلها طيب الباب بتاع العياده مقفول والنور طافي قالتلي تعالي بس الدكتوره هتفتحلك الباب مع اني عارف انهم جوه بس قولت استهبل شويه فتحت نوجا باب العياده لابسه البالطو الابيض قالتلي اتفضل دخلت طبعا علي اساس انها اول مره تشوفني فتحت البالطو لقيتها ملط مسكت بزها قالتلي هوس هتفضحنا اديتها بوسه قالتلي اهدي قولتلها متخافيش وقالتلي اتفضل زوزو جوه دخلت معاها قفلت زراير البالطو دخلت قولتلها فين زوزو قالتلي جوه بكشف عليها قولتلها طمنيني قالتلي مبروك زوزو حامل ودخلت علي زوزو علشان افرحها لقيتها نايمه علي السرير ملط وكسها غرقان عرفت انها كانت بتتناك هيا ونجلاء بالزب الصناعي بقولها مبروك ياحبيبتي قالتلي **** يبارك فيك ياروحي تعالي بقا مستنياك وكسي مستنيك عايزك قولتلها الدكتوره قالتلي ماهي هتيجي معانا بس تعالي انت وطلعت عالسرير خدتها في حضني ومسكت شفايفها مص ولحس والحس رقبتها وايدي علي كسها الغرقان ادعكه وهيا مسكت زبري وتقولي وحشني اوى مسكتها من ايديها وقومتها من عالسرير وسندتها عالحيطه ونزلت بين فخادها امص كسها وزنبورها و فضلت امص كسها وهيا تنزل عسل من كسها وطلعت لبزازها رضاعه واعض الحلمه تصوت وزبري بين فخادها وانا برضع من بزازها مسكت زبري وتفتح رجليها وتدعكه في كسها وهو يدخل فيها ونزلت تمص زبرى وقفتها ومسكت شفايفها وهيه ماسكه زبي تدلكه وتحط ايديها علي كسها وتمسك زبري تدلكه قولتلها هشيلك علي زبري اتعقلت علي كتفي وشلتها علي ايدي ورجليها علي وسطي ومسكت زبري تدعكه في كسها طبعا دخل كله في كسها وصوتت وشخرت قولتلها وجعك قالتلي وجعني اوجعني علطول انتا ممتعني اوي قولتلها اشرف ناكك قالتلي لا قالي لما يشوفك علشان تهيجه عليا قولتلها يعني محدش ناكك غيري قالتلي ولا حد هينكني غيرك حتي اشرف مش هيلمسني الا لما اعرفك ومش هخليه ينزل جوه علشان لبنك انتا اللي ينزل فيا علشان ابنك ميزعلش وخدتها عالسرير وفتحت رجليها ورفعتها لفوق قولتلها هيا الدكتوره فين قالتلي قولها نوجا قولتلها طب نوجا فين قالتلي جايه بس بتحلل عينه وجايه لقيناها داخله علينا بالبالطو الابيض وانا فوق زوزو وزبي في كسها اول ماشوفتها بقيت اطلعه شويه وارزعه وهيا تصوت وارضع بزازها قولتلها انا اسف ادكتوره اصل زوزو كانت تعبانه قالتلي هيا زوزو بس اللي تعبانه وفتحت البالطو وكانت من غير كلوت ولا سنتيانه قالتلي وانا تعبانه لقيت كسها بيلمع قولتلها طب تعالي ارتاحي قربت مني قولتلها كسك بيلمع ليه قالتلي من لبنك بعد ماخلصت تحليل العينه دهنت بيها كسي زوزو سمعت كده راحت تلحس كس نجلاء من اللبن اللي عليه راحت نجلاء قلعت البالطو وبقت ملط وقربت بزازها مني علشان ارضع لها وزبري بيهبد في كس زوزو اللي قالتلي حبيبي نجلاء ماخدتش حقها منك قولتلها حقها ازاي يازوزو قالتلي نجلاء التالته بتاعتنا انا وايمان ونجلاء ملكك انت الراجل بتاعنا ايه رأيك قولتلها اذا انتو متفقين علي كده ومبسوطين انا موافق قالتلي احنا متفقين علي كل حاجه وانا عارفه كل حاجه ياحبيبي وعارفه انك كنت هنا مع ايمان علشان نجلاء تشوفها علشان موضوع الحمل وعارفه انهم اخدو منك عينه من لبنك واللي خلاك تجيب العينه هيه نجلاء وعارفه اللي حصل بينكم قولتلها انتو متفقين عليا بقا قالتلي متفقين ندلعك واتفقنا نبقا ملكك هنحمل منك ونخلف في وقت واحد مع بعض قولتلها اه منكم قالتلي يلا انا وايمان دوقناك ولبنك فينا دور نجلاء بقا تدوقها لبنك وتتعشر منك هيا كمان قولتلها طب انتي وحشتيني قالتلي ماانا معاك برضو بس نجلاء عايزاك وانا عايزاك تمتعها وتعوضها السنين اللي فاتت قولتلها حاضر وقربت من نجلاء قولتلها همتعك ومتع كس وبزازك وهخليك تتمتعي قالتلي خد بالك انا مش بأخد أي وسيله لمنع الحمل يعني هتحبلني النهارده وتعشرني اوك قولتلها اوك ياقمر وقربت من شفايفها وقولتلها جسمك حلو اوى وبزازك تتاكل وكسك عسل انا هقطعك وانا باكل شفايفها اكل ولساني جوه بقها وهيا تمص لساني قولتلها متسخنيش علطول انا عايزك تستمتعي ياقلبي قالتلي طيب يلا موحشكش كسي تمصه نيمتها عالسرير علي ظهرها وفتحت رجليها ونزلت مص في كسها وامص زنبورها واشفطه وهيا تشدني عليها وتقولي كل كسي ياقلبي انا بحبك بعشقك قولتلها وانا كمان والحس في كسها ونجلاء هاجت اوى وتشدني علي كسها وتقولي زنبوري كله هو كمان قولتلها بس كده ورحت شافطه وامصه والبت بتتلوي تحتي قولتلها متتكسفيش يانوجا طلعي اللي عندك قالتلي حاضر بس هتشوف شخصيه تانيه ماتستغربش قولتلها ياروحي انا حاسس بيكي وعارف انك هايجه اوي قالتلي انا كسي مولع وعايزاك تفشخني وتقطع بزازي رضاعه عايزه ماتقومش من فوقي الا لما احمل منك وقالتلي خد الحبايه دي هتزود اللبن وتخليك تبقا مبسوط خدت الحبايا بلعتها قالتلي الحبايه لما تشتغل هتحس باختلاف قولتلها طيب كسك عايز يتاكل قالتلي كلو ياحبيبي جسمي كله ملكك قولتلها حبيبتي يانوجا ومسكت كسها عض ولحس وامص زنبورها واشده وهيا تشد راسي علي كسها وتحرك كسها علي لساني وانا اشفط وفضلت عالوضع ده ربع ساعه لحد ماجننتها من المص والرضاعه واعض زنبورها واشفطه وهيا تصوت وكل شويه تحرك كسها جامد وتهدأ نزلتهم بتاع 5 مرات من لحسي لكسها نوجا خلاص كسها ولع جت طالع فوقيها قالتلي نام انت علي ظهرك وطلعت هيا فوق مسكت زبرى وقعدت عليه دخل كله في كسها وبدأت تتحرك عليه وتحرك نفسها لقدام ولوراء وزبري واقف وهيا تصوت وتقولي مبسوط قولتلها ااوى قالتلي الحبايه مخليا زبرك واقف ازاي وتتنطط عليه وتتطلع وتنزل وتحرك بزازها بايديها سمعت صوت زوزو بتوحوح قولتلها زوزو مولعه بره قالتلي معاها الزبر الصناعي ناديت عليها جت وكسها غرقان قولتلها تعالي هنا الحس كسك يا زوزو جت قعدت علي بقي ارضع كسها وتتحرك هيا كمان قولتلها ارضعي بزاز نوجا مسكت بزاز نوجا ترضع فيهم وانا برضع في كس زوزو وهيا بتتحرك فوقي وزبي بينيك نوجا وهيا بتتنطط علي زبري انا حسيت اني قربت خلاص انزل قولتلها نوجا انا قربت انزل قالتلي طب تعالي خلفي علشان ينزلو جوه كسي ويحصل حمل قولتلها يلا طيب بسرعه لفت خلفي ووطت من قدام وطيزها مرفوعه لفوق وقفت وراها ودخلته في كسها دخل كله للاخر كسها حاضن زبري وزوز وقفت وفتحت رجليها وجابت كسها عند بوقي وتقولي نيك نوجا ومص كسي يلا وعايزاك تغرقها لبن علشان تحمل ونولد مع بعض قولتلها حاضر ياقلبي ونوجا تحتي تصوت ومولعه نار وانا قاعد اخبط جامد تصوت قالتلها زوزو اقفلي علي زبره ضمي كسك عليه وقفلت نوجا كسها علي زبري عصرته جواها مقدرتش استحمل نزلت لبني في كسها وهيا توحوح وتصوت وتشخر من اللبن وزوز تشجعني وتشجعها لحد ماصفت زبري جواها وفضلت قافله عليه علي نفس الوضع لحد مانام لوحده وطلع من كسها مسكته زوزو تمصه وتمص الراس قولتلها نرتاح شويه وانط عليكي قالتلي هيقف تاني انت واخد حبايه تخليك تنيك 10 نسوان وراء بعض ونوجا زي ماهي رافعه طيزها لفوق باب العياده خبط قولتلها مين ده يادكتوره قالتلي ممكن أشرف جوز زوزو قولتلها طيب قومي البسي هدومك مينفعش يدخل وانتي كده واقعدي علي مكتبك بره لبست تيشرت وفوقيه البالطو وقعدت علي مكتبها وانا فتحت الباب ولبست انا تيشرت والبنطلون وفتحت الباب دخل اشرف سلم عليا وقالي زوزو خلصت قولتله ادخل شوفها وطبعا زوزو عالسرير عايزه تتناك مش هتمشي الا لما تتناك دخل اشرف وانا قعدت مع نوجا بره ندردش سوا وقالتلي عايزه اشوفك لوحدي في شقتي قولتلها وفالاخر بتطلعو متفقين مع بعض قالتلي انا غيرهم ياحبيبي انا عايزاك انتا بس لوحدنا قولتلها اوك لقيت اشرف نده عليا روحت لقيته قاعد جنب زوزو وبيقولي انتا سايبها وبتعمل ايه عندك قولتله ماانا سايبك معاها قالي لا هي عايزاك مستنياك قولتله اوك اقعد انت بقا عالكرسي هنا اتفرج وروحت طالع عالسرير فتحت حضنها قولتله اقفل الباب بقا علشان الدكتوره قفل الباب وقلعت البنطلون وسحبت زوزو علي حرف السرير ورفعت رجليها لفوق لقيت أشرف قام وجه عندي ومسك زبرى ونزل يمصه ويمص الراس شكل اشرف سخن هو كمان زبري شد عالاخر وحطه في كس زوزو اللي قالت ااااااااااااااااح قالها حلو قالتلو حلو اااااااوى يااشرف لما بيدخل في كسي بيجنني قالها وريني كده وطلعه من كسها ورجع يمصه قالها عندك حق يازوزو حلو اوي راحت زوزو وقفت ونزلت لاشرف البنطلون وتبعبصه من وراء وهو يتحرك مع بعبصتها ويوحوح وانا اقولها شكل اشرف طمعان في زبري قالتلي شكله عايز يتنناك منه قالها نفسي اجربه وطلع عالسرير فنس وطيزه مفيهاش شعر وزوزو نازله فيه بعبصه ووسعت خرمه قالتلي يلا افشخه بزبك ودخلت زبي في طيزه وجابت زوزو زيت من نجلا زيت ملين ودهنت زبري وخرم طيزه ورشقته في خرمه صوت أشرف قولتلها اجمد قالي اتفشخت قولتله اطلعه قالي لا خليه ينيك طيزى زبرك جنان فعلا ليهم حق يتجننو منه قعدت أشرف يتلبون علي زبري ويوحوح ويصوت زي النسوان انا اساسا مش بحب نيك السوالب بس مرضتش ازعله قعدت انيكه واضربه علي طيزى وزوزو نايمه قدامه وفاتحه رجليها وهو نازل مص في كسها وكل ما زوزو تهيج هو كمان يسخن لقيت اشرف بينزل لبنه لوحده من غير مايلمس زبه انا كمان حسيت اني ممكن انزلهم طلعته من طيزى زوزو قالتله اشرف اقعد بعيد بقا ياتروح قالتلي حبيبي تعالي اغسلك زبرك مكان طيز اشرف دخلنا الحمام غسلتلي زبرى بالشاور ونزلت تمصه وترضع البيوض وتدلكه ووقفت اتعلقت في كتفي ورفعتها علي ايدي ونزلت علي زبري دخل في كسها وتتحرك اللبوه عليه ومسكت شفايفي بوس ومص وتحضني جامد مشيت رحت عند نوجا اللي لقتها قاعده علي مكتبها وفاتحه اللاب توب قالتلها زوزو بتعملي ايه تعالي معانا جوه علشان ينزل في كسك قامت نوجا وقالتلي عايزاك تشيلني كده انا كمان قولتلها حاضر وحطيت زوزو علي السرير ونمت فوقها علي السرير ونزلت فيها نيك وهيا تصوت وتشخر واشرف قام وجه جنبنا لقيته بيبص عليهم وبيقول ل زوزو زبه جامد اوي وحلو انا اتمتعت بيه قالتلي نوجا انتا نكته قولتلها هو اللي اصر قولت ل زوزو براحه قالتلي مش قادره طلعت زبري وارضع كسها وقولت لاشرف تعال كمل ونطيت علي نوجا اللي قلعت ملط ومسكتلي بزازها ارضع فيهم وتهز بزازها فتحت رجل نوجا مسكت زبري تدعكه في كسها واشرف قاعد يدعك في زبه علشان ينيك زوزو روحت بعبصته علشان يقف زبه زوزو ملقتش امل فيه دخلت الحمام تستحمي وانا قلبت نوجا وكسها اترفع قدامي دخلت زبري مره واحده في كسها وقولتلها استعدي علشان هينزلوا ودخلتوا كله جوه واحرك زبري اللي خلاص وراحت اللبوه قفلت علي زبري جامد ولقيت شلال لبن نزل من زبري وهيا تسيب وتقفل تاني ودفعات من اللبن تنزل لحد ماتصفي لاخر نقطه لبن ورفعت رجليها نوجا ودخلنا نستحمي كلنا ورضعت من بزازهم الاتنين واحنا بنستحمي وخرجنا وقفلنا العياده ومشينا وبكده يكون انتهي الجزء ده

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...