القفز إلى المحتوى
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

قصة اغتصابي من فحل اسود غريب


omamer

المشاركات الموصى بها

قصة اغتصابي من فحل غريب
انا معروفة طبعاً واسمي فوفو
بيضاء وطيازي كبيرة جداً ومربربة وفخاذي ملبنين
والبزاز كبيرة وملبن وكل حاجة في جسمي بتترجرج لما بتحرك او بمشي في مكان بالذات طيازي
علشان كبيرة فبتترج وتهز جامد والفردتين بيخبطو في بعض بشكل واضح ومغري جداً .
وهذا سبب ليا مشاكل كتير بالذات التحرش .
بحكم اني بسكن في سكن كل شباب بس وكلهم فحول وانا بس اللي ممحونة بس مافي احد بيعرف
وانا في غرفة لوحدي وبشوف شباب تجي وشباب يروحو
وبيتجمعو كتير واغلبهم زنوج وكبار ومعضلين .
المهم في يوم كنت عريانة ملط على سريري
وبتمحن وبدردش مع فحل في سكايبي وبنتكلم فيديو وبيشوف طيازي الهايجة ونتكلم مع بعض .
وكنت ناسية باب الغرفة مفتوح وماقفلته بالمفتاح .
انا كنت على السرير وملط ونايمة على بطني وطيازي مرفوعة لفوق وبارزة جداً وبدردش مع الفحل في السكايب .
فجأة دخل غرفتي واحد اسود بالغلط وعلطول شاف قدامه طيازي بيضاء كبيرة ومربربة والفردتين مفتوحين علشان مرفوعة لفوق .
انا خفت على طول وتغطيت بالبطانية بسرعة
والتفت عليه بخوف .
وسألته انت مين ؟ عايز ايه ؟
سكت شوية وكان سرحان شوية وعينه عليا .
فقلي انا دخلت بالغلط علبالي غرفة اصحابي .
فقلت له خلاص ممكن تخرج علشان اقفل الباب ؟
فقام بسرعة قافل الباب بالمفتاح وجاي نحيتي
انا اتوترت جداً وقلت له مالك في ايه ؟
شو بتعمل ؟
فقلي انتي بتعملي ايه ؟
فقلت له انا كنت بتحمم وخرجت على سريري علطول
وانت دخلت عليا فجأة .
بص عليا بطريقة غريبة وكأنه بيقلي ياكدابة .
لسه بقوم البس قام هاجم عليا بسرعة ورماني على السرير على ظهري وكتف ايدي الاتنين تحت ظهري
لحد مابرزت بزازي لفوق وكان واقفة والحلمات مشدودة جداً كأن بزازي هتتفجر .
ومسك موبايلي وفتحه فشاف الاسكايبي مفتوح وشاف كل حاجة .
فقلي ياممحونة ياقحبة
دا انتي لبوة وعايزة نيك جامد .
وقام هاجم على بزازي واخدهم رضع ومص جامد ويشفط بقوة وانا بتلوى تحته ااااااه اااااااه لا ارجوك بلاش ااااااححححح .
شوية وقلبني على بطني وطيازي ارتفعت لفوق وبتترجرج جداً مع اقل حركة .
وقام مغطس وجهه بسن فردتين طيازي لحد جوه وقعد يلحس ويمص وكل شوية يضربهم وهي بتترجرج
بشكل مغري خلته شهواني جداً .
شوية حط زبه بين الفردتين لحد ماغطس جوه
وبدأ يدعك طالع نازل وبينقط لبن كتير لأنه كان مليان لبن وهينفجر .
شويه راس زبه خبط في الفتحة انا قلت اااااه
ااااي لا ارجوك بلييييز اتركني .
فقلي اسكتي ياممحونة انا هنيكك نيك واملاء طيازي لبن
واحبلك ياقحبة ومش هسيبك الا وانتي حامل يالبوة .
فقما انا تحركت لقدام شوية عايزة افلت منه
فقام مثبتني جامد ودخل زبه بقوة وبسرعة لحد اخره
ااااااااحححححح ااااااي بليييز بالراحة
وبدأ يرزع في طيازي وصوتها عالي جدا وهو بيرزع فيها بزبه الكبير وبينيك بشهوة رهيبة .
شوية قام وقف وزبه واقف ومشدود جداً وشالني لفوق وعلطول رمى طيازي فوق زبه لحد مادخل كله للاخر
علقني على زبه وفضل ينينك ويرزع طيازي على زبه
وبعدها رماني على السرير ورفع فخادي لفوق على كتفه وقام غارز زبه في طيازي بقوة ويرضع بزازي بقوة
فضل ينينك كتير لحد ماطيازي اتملت لبن لحد بطني .
وقام خرج بسرعة وسابني غرقانة بلبنه على السرير .

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

انضم إلى المحادثة

يمكنك النشر الآن والتسجيل لاحقا. إذا كان لديك حساب، سجل الدخول الآن للنشر باستخدام حسابك.
ملاحظة: ستتطلب مشاركتك موافقة المشرف قبل أن تكون مرئية.

ضيف
الرد على هذا الموضوع...

×   لصق كنص منسق.   لصق كنص عادي بدلا من ذلك

  يُسمح فقط بـ 75 رمز تعبيري.

×   تم تضمين الرابط تلقائيا.   العرض كرابط بدلا من ذلك

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   تنظيف المحرر

×   لا يمكنك لصق الصور مباشرة. تحميل الصور أو إدراجها من عنوان URL.

  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...