القفز إلى المحتوى
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

العيله الملكيه حتي الجزء الثاني


omamer

المشاركات الموصى بها

في البدايه احب اعرفكم ان القصه ديه حقيقه بس فيها شويه حجات خيال شويه

ابطال القصه: انا زيزو ٢٠ سنه رياضي جسمي حلو مظبوط
فرح اختي ٢٧ سنه متجوزه حاليا محجبه طيزها عريضه اوي كبيره فخادها كبار و مليانين بزاز وسط
سماح مامتي تقريبا ٤٨ متجوزه محجبه نفس مواصفات اختي بالظبط طبق الاصل و ميبانش عليها السن
اسامه ابويا ٥٠ سنه مهوس بالجنس و هتعرفوا ليه كمان شويه
اتمني مكنش طولت عليكوا

الجزء الاول:
تبدء حكايتي مع الدياثه من وانا تقريبا 16 سنه و مكنتش اعرف ولا فاهم كانت اختي لسه في تقريبا سن المراهقه كانت ماما مش بتنزلها غير معايا فا سعات تنزل فرح و تاخدني و تروح تقابل صاحبها انا مكنتش اعرف غير اسمه المهم كانت تروح تقابله في حته ضلمه و اول لما نروح واحد صاحبه ياخدني و يقعد يلف بيا وانا مش فاهم حاجه نقعد نلف لحد ما حد يكلمه و نرجع القي اختي هدومها متبهدله و ساكته مش بتقولي غير اياك تتكلم او تقول حاجه لي ماما اننا كنا مع ولاد و طبعا انا من خوفي متكلمش و مكنتش فاهم حاجه و كل فتره علي الحال ده و كانت ممكن تكلموا بليل كول وانا معاها و اسمعهم بيتكلموا بي صوت واطي و كان سعات يجيلها تحت البيت ترميله فلوس و بدات اكبر وابدء افهم ان ده غلط بس مكنتش بتكلم و يحصل موقف تاني كنت بحب امسك موبيلها و اقعد اتفرج علي الصور عادي لحد ما فيه مره لاقيت صور ليها حرفيا نودز بالبرا كنت اول مره اشوف اختي بالمنظر ده حسيت ساعتها بي بتاعي بيقف و مكنتش فاهم حاجه و طبعا كالعاده من خوفي سكت و معرفتش اتكلم موقف كمان لما كنت بقلب في موبيلها كالعاده دخلت علي جوجل كنت بفتحوا عادي مش في دماغي حاجه لي اول مره في حياتي بشوف سكس و مكنتش فاهم حاجه و كان الفيديو اللي كانت بتتفرج عليه كان عباره عن بنتين بيلعبوا لبعض و دخل عليهم واحد و ناكهم لتاني مره في حياتي لاقيت بتاعي وقف مش فاهم ليه ساعتها مقدرش اسكت و قولت لازم اوجهها و زعقتلها ساعتها و قولتلها ايه اللي انتي بتتفرجي عليه ده كنت بزعقلها لاقيت في عينها الخوف و في نفس الوقت المواجهه و بتقولي فرح: انت ازاي تفتش في موبيلي كده و بتزعقلي ساعتها خوفت و سكت و قولتلها انا اسف بعد لما قولتلها اسف حسيت نفسي اتكسرت و مش عارف اعمل ايه و عدي الموضوع و خلاص كده من بعدها حسيت طريقتها معايا اتغيرت انا مش فاهم حاجه يعني كنت بلعب بلاستشين القيها جت تقعد علي رجلي حرفيا و تهز نفسها عليا بهزار طبعا وانا مش فاهم حاجه و القيها طالعه البلكونه من غير **** و كات و تلقيني ساكت فا اتاكد انها كده كسرتني بس مكنتش فاهم اي حاجه و هتعرفوا في الاجزاء الجايه ايه اللي هيحصل و هديثني ازاي تاني

 

اتمني مكنش طولت عليكوا المره اللي فاتت وقفنا عند اختي بدات تديثني وانا مش فاهم حاجه

الجزء الثاني:
بداءت اكبر شويه و القي صحابي في المدرسه بيتكلموا عن الجنس و كده و كنت بتكسف و اقول مستحيل اتفرج و اعمل كده و في يوم من الايام كنت في البيت انا و بابا فا متعود زي اي *** بيرجع من المدرسه يعمل الواجب و كده فا كنت في اوضي و بابا قاعد بره فا الباب بتاعي كان موارب فا خارج عادي من الاوضه و فيه قبل ما اطلع من الاوضه حيطه و بمشي شويه عشان اخش علي الصاله فا طالع عادي سامع صوت صويت في التليفزيون و اتفاجي القي بأبا بيتفرج علي سكس علي التليفزيون و وقفت ورا الحيطه مصدوم و مش عارف اعمل ايه رجعت اوضي بسرعه عملت اي صوت عشان اخرج من الاوضه و خرجت فعلا طبعا بابا اتخض و حول اللي بيتفرج عليه و روحت المطبخ عملت اي حاجه و رجعت اوضي تاني كنت مصدوم من بابا و اللي بيعمله و عدي ايام وانا مش عارف انسي اللي حصل و جه يوم قاعد علي اللابتوب بتاع بابا و بقلب فيه عادي لاقيت فيه قصص سكس قعد قريتها لاقيت بتاعي بدء يقف و فضلت القب فيه اكتر القي فيديوهات كمان و بدءات اتفرج و عجبني الحجات ديه و فضلت ادعك فيه زي ما بيعملوا لحد ما لاقيت نزلت سائل ابيض كده لزج خوفت طبعا و مكسوف اوي دخلت الحمام و نضفت نفسي و رجعت اوضي تاني و طبعا اتعود لما اقعد انا و بابا لوحدينا القيه مشغل الاوربي علي التليفزيون و اتفرج انا من ورا الحيطه عدي ايام علي الكلام ده و اختي لسه بتتشرمط و تهزر معايا بي ايدها و امد ايدي عليها بهزار
و جه يوم الاوضه بتاعتي باظت فا كانت لازم تتصلح فا مفيش مكان انام فيه غير جمب بابا و ماما بابا هو اللي عزم عليا فا الاول رافض بعدين وافقت فا دخلت نمت جمب ماما لحد ما بابا جه و هنا كانت المفاجاه هتعرفوها الجزء الجي

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

انضم إلى المحادثة

يمكنك النشر الآن والتسجيل لاحقا. إذا كان لديك حساب، سجل الدخول الآن للنشر باستخدام حسابك.
ملاحظة: ستتطلب مشاركتك موافقة المشرف قبل أن تكون مرئية.

ضيف
الرد على هذا الموضوع...

×   لصق كنص منسق.   لصق كنص عادي بدلا من ذلك

  يُسمح فقط بـ 75 رمز تعبيري.

×   تم تضمين الرابط تلقائيا.   العرض كرابط بدلا من ذلك

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   تنظيف المحرر

×   لا يمكنك لصق الصور مباشرة. تحميل الصور أو إدراجها من عنوان URL.

  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...