القفز إلى المحتوى
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

ذور الدياثة


omamer

المشاركات الموصى بها

أهلا بيكم اسمى ميدو عندى 21 سنة من مصر و دى اول قصة ليا فى المنتدى

اولاُ احب أعرفكم ببطلة قصتنا امى ايمان عمرها 43 سنة اوصافها متوسطة الطول جسمها مليان عندها كرش صغير بزازها وسط و احلى حاجة فيها طيازها الكبيرة المشدودة طبعا القصة دى فعلا بدايتى فى سكة الدياثة و التعريص بس كل دا مجرد خيالات و متعة سوشيال والدى مسافر برا و مبيرجعش غير كل فين و فين الموقف حصلى و أنا كان عندى ١١ سنة.
ماما : يلا اصحى يحبيبى هوصلك المدرسة النهاردة عشان عاوزة اكلم المدرسين
انا: حاضر يست الكل ، صحيت و لبست و خرجنا و امى كانت لابسة عباية سمرا مبينة طيزها اوى و احنا معندناش عربية فبروح انا و امى بالمترو وصلنا المحطة و كان طبعا زحمة جداً لدرجة ان امى اتضايقت و كانت غضبانة عليا فى شئ معين مش فاكره المهم انا طبعا ببراة *** قررت ابعد عنها سيكة اول ما بعدت شوية لقيت راجل ضخم لزق فيها امى برقت و حاولت تشدنى وراها و انا مش قادر استوعب الموقف و مرضتش اقرب فجاءة المحلك الراجل لازق بتاعه فى طياز امى و هى عمالة تبصله بغضب بس متكلمتش انا على جنبهم فشفت كل حاجه الراجل مد ايده لتحت و اداها بعبوص ملوكى خلاها تبرق و مكتفاش بكدا الراجل بص عليا و ادانى نظرة سريعة ابتسم ابتسامة صفرا محمولة بالسخرية لما لقى انها سكتت بدأ يبعبص فيها من تحت و يقفش طيزها فوسط الزحمة و لا حد دارى و امى فى النهاية استسلمت و سابته يكمل بعدها بشويه الراجل بتاعه كان واقف لدرجة هيشق البنطلون قام ممشى ايده كلها بين فلق طياز ماما العباية اتقسمت و كان حدد كل المواقع خلاص و بعدها عرفت عمل كدا ليه قرب منها بشويش و لزق زبه اللى واقف فى الخرم بالظبط و غرسه و كانت امى هتوقع من الحركة دى بس الزحمة ساعدتها فضل على الوضع دا دقيقة و هى ساكتة بعدها نزل ايديه آلأتنين و مسك طيازها فتحها زى الراجل لما يكون بينيك واحدة و دخل زبه اعمق امى عينيها كانت هتطلع من مكانها ووشها احمر فشخ شال ايديه و بدأ يتحرك بشويش بعدها خرجه و شفت العباية داخلة فخرم طيز امى أنا لاول مرة حسيت بشعور غريب من زبى و طبعا كنت مبلغتش فمكنتش فاهم ايه الشعوى دا بعدها امى حاولت تعدل العباية قام الراجل لطش ايدها كانه بيقول أنا لسه مخلصتش يشرموطة رجع ايده لتحت و قعد يحك بتاعه فى طيزها و فضل يبعبص فيها يجى عشر محطات و فى الاخر نزل معانا عدى من جنبنا و غمز لها امى كانت طالعة كلها عرق ووشها محمر بصتلى و قالتلى : انت ليه متكلمتش او جيت تحوشه
انا بصيت بأستغراب و سكت لانى مكنتش مستوعب الموقف
رجعنا البيت و كملنا و لا اكنه حاجه حصلت
بعدها بفترة بعد البلوغ دخلت فعالم الجنس و فهمت الدنيا و كنت ماشى طبيعى لغاية ما فيوم شفت واحد سرسجي فى السوشيال ميديا بيتفاخر بانجازاته انه ازاى بعبص نسوان فى المواصلات و قبل كدا بعبص ام قدام ابنها فى المترو انا علطول استحضرت الموقف اللى حصلى وواجهت الراجل قلتله مش من حقك تعمل كدا فى محارم الناس الراجل رد عليا بسخريه : ههههههه هى البعيدة كانت امك
شتمته و عملتله بلوك بعدها اتضايقت جدا و لومت نفسى انا ليه متكلمتش ساعتها خرجت الصالة عشان افك شوية لقيت امى عمالة تنضف لقيت نفسي مركز فجسمها و طيزها و هى عمالة ترج مع كل خطوة و فجأة قامت وطت عشان تمسح و لاحظت قد إيه طيز ماما كبيرة لقيت بتاعى وقف جريت على الحمام و بديت العب بزبى و انا بتخيل جسمها و فجاة و انا بتخيل داهمتنى ذكرى اللى الراجل عمله فيها اتبضنت من نفسى و بطلت و رحت نمت صحيت من النوم متاخر لقيت امى نايمة و تلفونها مفتوح فى الصالة طبعا عندى عادة فضول قاتلة فتحته رحت للمعرض بتاع الصور شفت صورها كلها بهدوم محتشمة و عبايات قلت لازم احترمها رجعت و كنت هقفله لاحظت زرار سلة المحذوفات دخلت و عينك ما تشوف الا النور شفت علامة فيديو لست عريانة!! دخلته لقيت ايه امى الست المحترمة المحجبة مصورة طيازها ملط فى الحمام بتاعنا اول ما الفيديو اشتغل لقيتها لفت للكاميرا و مسكت فلقتين طيازها قدام الكاميرا و فتحتهم و خرمها بان طبعا انا جالى هبوط ساعتها و قلبى قعد يدق لدرجة انى كنت هطير خرجت و قفلت الموبايل و رجعت اوضتى بسرعة المنظر ده كان كفيل يخلينى منامش رجعت الصالة تانى فتحت التلفون و بعت الحاجات لتليفونى دخلت الحمام ضربت باقصى قوة عندى على الفيديو لدرجة انى جبتهم ٣ مرات ورا بعض بعدها اتغيرت نظرتى تماما لامى و بقيت بشوفها بشكل شهوانى مع العلم انى عارف ان الفيديوهات كانت مبعوتة لابويا المسافر

و دى كانت بذور الدياثة حاسس انى طولت زيادة عن اللزوم بعتذر لكن لو القصة عجبتكم هكمل للمرحلة الجاية و ازاى تدريجيا بقيت ديوث معترف بدياثته

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

انضم إلى المحادثة

يمكنك النشر الآن والتسجيل لاحقا. إذا كان لديك حساب، سجل الدخول الآن للنشر باستخدام حسابك.
ملاحظة: ستتطلب مشاركتك موافقة المشرف قبل أن تكون مرئية.

ضيف
الرد على هذا الموضوع...

×   لصق كنص منسق.   لصق كنص عادي بدلا من ذلك

  يُسمح فقط بـ 75 رمز تعبيري.

×   تم تضمين الرابط تلقائيا.   العرض كرابط بدلا من ذلك

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   تنظيف المحرر

×   لا يمكنك لصق الصور مباشرة. تحميل الصور أو إدراجها من عنوان URL.

  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...