القفز إلى المحتوى
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

متسلسلة رواية نورا الجزء الثالث


omamer

المشاركات الموصى بها

الجزء الثالث
بعد ما مامتي خلصت نيكه والراجل اللي معاها مشي وجت بصت عليا وعرفت اني نايمه ومحستش بيها قامت قافله عليا باب اوضتي ومشيت يومها معرفتش انام من كتر التفكير مين الراجل ده وازااي ماما تطلع كده وكل اما افتكر منظرهم الاقي طيزي بتاكلني وافضل العب فيها لحد اما نمت من التفكير
لقيت ماما بتصحيني
ماما: اصحي ينورا احنا بقينا الضهر
اناا: اي ده بجد يمامتي طب ليه مصحتنيش من بدري
ماما: مرضتش ازعجك ي حبيبتي
انا: بس نتي باين عليكي مبسوطه النهارده وحاسس ان وشك منور
ماما: ايوه حلمت حلم جميل امبارح وصاحيه فرحانه بس جسمي وجعني شويه هههه
انا: يكتر من احلامك يمامتي واشوفك مبسوطه دايماا
ماما: ياريت احلامي تكتر ي قلبي وتبقي كل يوم هههه قومي بقا عشان نفطر نا محضره الاكل
انا: حاضر يمامتي .... مع اني عارفه ن ماما مكنتش بتحلم بس انا بحب اشوفها مبسوطه عشان كده مرضتش اكلمها ف اللي حصل امبارح
قمت اخدت شاور و لبست هوت شورت محزق ع جسمي وطبعا ملبستش اندر لان خرمي كان وجعني بسبب اللي حصل ولبست تيشرت كت حمالات ولبست روب فوقيهم وسيبته مفتوح
ماما: ايه الحلاوه دي كلها يبت
انا بكسوف: بت مين يمامتي
ماما: نتي يروح مامتك احلي بنت ف الدنيا وبعدين بتتكسفي من مامتك
انا: مش متعوده انك تناديني كده
ماما: لا اتعودي انا هعتبرك بنت بعد. كده واسمك نورا
نا: بجد يماما
ماما: ايوه ي حبيبتي
نا: يخليكي لياا ي احلي ام في الدنيا
وفضلنا ع كده لحد اما بقيت 15 سنه وجسمي طبعا اتغير جداا بقي ناعم اووي وطري وبزازي كبرت شويه وبقيت بلبس برا وطيزي كبرت وقلوظت بسبب لعبي فيها وكنت بلعب تمارين خاصه بالبنات عشان تكبير الطيز وكنت بشوف مامتي كتير وهي بتتناك بالليل وطبعا اتعودت وبقيت بستناها كل اما تتناك عشان اتفرج بس هي متعرفش
ماما: نورا هننزل النهارده نشتري شويه هدوم لينا
انا: ماشي كويس عشان عاوزه اجيب هدوم لياا انا كمان
ماما: طب يلا قومي البسي
انا: قمت لبست وطبعا هدومي كانت بقت بناتي كلهاا الا طقم للامتحنات بس لبست اندر وبرا وبنطلون كان محزق علياا وتيشرت كت حماله وجاكت فوقيه وقفلت الجاكت واستنيت ماما لما تخلص
ماما: ايه اللي نتي لابساه ده هههه
انا: وحش يمامتي
ماما: لا يحبيبتي عسل بس ده لخروج مش للتسويق
انا: خلاص هقلعه
ماما: لا مفيش وقت خالتك مستنيانا تحت هي ودنياا
انا: ماشي يلاا
نزلنا وسلمنا عليهم ودنيا اول ماشافتني
دنيا: يخربيتك اي الحلاوه دي فظيعه يبت
انا: حلاوتك ي قلبي
انا ودنيا كنا قريبين جداا من بعض بسبب اننا من صغرنا متربين سوا ونا ملييش صحاب غير دنيا وبوسي بس
رحنا المول وخالتو اخدت ماما ومشيت ونا مشيت انا ودنيا
دنيا: عاوزه حاجه معينه ول بتدوري كده وخلاص
انا: كنت عاوزه اشتري اطقم نوم ليا جديده
دنيا: طب تعالي
ولقيتها اخدتني وفضلنا مشيين لحد اما وقفتني عند. محل
انا: انتي وقفتي هنا ليه
دنيا: مش قولتي عاوزه هدوم. نوم هنشتري من هنا
انا: بس ده محل للبيبي دول واللانجيري
دنيا: عارفه يروحي احنا خلاص كبرنا وعادي نلبس كده
انا: اممم طيب ماشي هنشتري واحد او اتنين بس مش اكتر
دنيا: تعالي بس
دخلنا المحل واول مادخلت لقيت لانجيري ع المليكان حلو اووي ودنيا لاحظت كده
دنيا: عجبك ينورا
انا: بكسوف اوووي
دنيا: ههههه ماشي هاتيلنا اتنين من اللانجيري ده
انا: طب لمين التاني
دنيا: ليا ي قلبي
انا: ماشي
دنيا: وعاوزين اندرات فتله لو سمحت
انا؛ بلاش فتله وهاتي زي اللي لابسينها يدنيا
دنيا: لا احنا كبرنا خلاص وعادي نلبس الفتله
كملنا شري واشترينا بيبي دول تاني وشويه هدوم داخليه وروحنا عشان نشتري هدوم. خروج ونا ماشيه لقيت ماما واقفه ف محل كانت بتشتري للانجيري هي كمان
خلصنا تسويق وروحنا انا ومامتي ودنيا روحت هي وخالتي
ماما: اشتريتي اللي نتي عاوزاه يحبيبتي
انا: ايوه يماما
ماما: وريني كده
انا: خدي الشنط اهي
ماما بضحكه مايصه: وده جايباه لمين اللانجيري ده وكمان اندرات فاتله
انا: جايباه لياا
ماما: ايوه طب هتلبسيه لمين يعني
انا:هو لازم البسه لحد يعني
ماما:ايوه.ده بيتلبس لما يكون الست عاوزه تبسط الراجل
انا: طب منا شوفتك ونتي بتشتري لانجيري هتلبسيه لمين نتي كمان
ماما سكتت شويه وبعد كده ابتسمت وقالت: مش يمكن يجي صاحب النصيب اللي البسهوله
اناا: .......
ماما: هتزعلي ينونتي لو شوفتيني لابساه لراجل
انا؛ مبزعلش منك يمامتي ولو ده هيبسطك اعملي اللي يريحك
ماما: بجد ينور
انا: اها بجد..... وكانت اول مره تقولي ينور من سنين
ماما: يخليكي ليا ي نونتي .
ولقيتها قامت حضناني وباستني من راسي
اتعشينا وكل واحد دخل ينام ونا كنت بقيس الهدوم بتاعتي ولبست لانجيري وروحت عند المرايه اشوف نفسي حسيت اني بجد وحده ست اللانجيري كان تحفه
ونا واقفه قدام المرايه سمعت باب اوضه ماما بيتفتح طفيت النور ورحت ع السرير وعملت نفسي نايم قامت قافله باب الاوضه تاني وراحت فتحت باب الشقه نا فكرتها نازله بس سمعت صوت ف الشقه بصيت من الباب لقيت ماما ماشيه وف راجل وراها ورايحين اوضه النوم استنيت شويه وطلعت
لقيت ماما سايبه الباب مردود اتمشيت براحه لحد اما وصلت هناك لقيت ماما لابسه اللانجيري اللي كانت بتشتريه وقاعده ع ركبتها ع الارض وعماله تمص زوبر الراجل
هو: ايه اللانجيري الجامد. ده يمره
ماما: عجبك ي قلبي
هو': مهيجني جداا عليكي
ماما: شرياه مخصوص عشانك
لقيته قام مقومهاا ومنيمها ع السرير ع ضهرها ونزل لحس ف كسهاا
ماما: اوووف يلهووي كماان الحسلي كمان ااااه نكني بلسانك
وهو مش راحم خالص ونازل هري ف كس امي ونا بقيت واقف مش قادر وحسيت اني كنت هقع سندت نفسي بالعافيه ع الباب ومااخدتش بالي ان الباب اتفتح شويه وعمال العب ف طيزي
وهو عمال يلحس ف كس امي واول مادخل صباعه ف كسها لقيتها بتتنفض جامد وبتترعش وهي بتعدل نفسها لقيتها شافتني بس متكلمتش ولا عملت حاجه لقيتها بتقوله نكني بقاا دخله مش قادره
راح. قايم ورفع رجليها ع كتفه. وبدا يدخله براحه
ماما: دخله كله ااااه مش قادره عاوزاك تفشخني
ولقيتها بتبصلي وعنيهاا كلها شهوه وقامت مره واحده قامت شداه عليه عشان زوبره يدخل كله مره وحده
ماما: اااه كسي نكني اووي
هو: ده انا هفشخك يمتناكه وعمال يطلع وينزل بجسمه كله ع ماما وهي تتاوه وتصوت تحت منه وكل شويه تبص عليا ونا واقفه وممحونه وعماله العب ف طيزي اللي بقيت مدخل قيه صباعين ونا مش حاسس
وهي كل اما تشوفني تهيج اكتر وتهيجه عشان ينكها اكتر
هو: اااه خلاص هجيب يمتناكه
ماما: هاتهم ف كسي مشتاقه للبنك اوووي
هو: اه اه اااه اوووف كسك نااار
ولقيت ماما لفت رجليها حولين وسطه وقامت شداه نحييتها جاامد وفضلت تترعش وفضلت ماسكاه. كده شويه لحد اما هديت خالص وقامت سيباه
ونا قمت سندت نفسي بالعافيه لحد اما وصلت اوضتي
وبعدها بنص ساعه سمعت باب الشقه بيتفتح ويتقفل عرفت انه مشي خلاص ولقيت ماما بتفتح باب اوضتي وجت قعدت جنبي ع السرير
ماما؛ نونتي نونتي قومي يحبيبتي نا عارفه نك صاحيه
اناا: نعم يماما.... ببصلها لقيتها لسه عريانه خالص
ماما: تعالي ي روحي معايا اوضتي عشان عاوزاكي
ومستنش لما اتكلم وقامت مسكاني من ايدي ومقوماني ونا مشيت وراها لحد الاوضه وطيازها كانت بتترج قدامي
ماما: قوليلي بقاا اتمتعتي بالفرجه ول لا
انا:..........
ماما: قولي متتكسفيش
انا: ايوه بحس بطيزي بتاكلني
ماما: طب نت اول مره تشوفني
انا: بصراحه يماما لا
ماما: بقالك اد ايه بتشوفني
انا: كتير يماماا
ماما: طب ومتكلمتش معايا ليه
انا: عشان شايفك مبسوطه ونا عاوزك مبسوطه عطول
ماما: طب كنت بتلعب ف طيزك ليه
انا: عشان كل اما اشوفك بحس انا بتاكلني
ماما: طب ونتي كملتي لعب ول لسه
انا: لسه يماما كنت هستناكي اما تنامي واكمل اناا
ماما: طب تعالي انا اكملك انا عاوزاك نت كمان مبسوط زيي لو ده هيبسطك
ولقيتها قامت منيماني ع بطني وبدات تلعب بصباعهاا ف خرمي وتدخله وحده وحده ونا اتااوه زي الشرموطه تحتهاا
انا: ااااه كمان يماما دخليه كله ااااه
ماما: مبسوطه يبت
انا: اوووووي اوووف
وفضلت ماما تلعب فيا وتنكني بصباعها وانا اتااوه تحتهاا لحد اما قربت بلسانهاا عند خرمي ولحسته واول ما لسانها لمس طيزي لقيتني بترعش وبجيب وكانت اول مره ليا انزل من زوبري اللي كان مش باين اصلاا بسبب صغره
انا ونا خايفه: انا اسف يمامتي معرفش هو اللي نزل لوحده بس هو اي ده
ماما وهي بتضحك: متخافش ي حبيبي دي اول مره ليك تنزل صح
انا: ايوه
ماما: متقلقش نت كده بلغت خلاص نام نت دلوقتى وبكره نبقي نتكلم
انا: حاضر يمامتي بس الملايه اتبهدلت
ماما؛ ههههه يحبيبتي هي متبهدله مني انا الاول قوم ونا هغيرهاا
قومت نمت ونا بفكر ف اللي حصل النهارده ولسه مش عارف هيحصل اي بكره لما اصحي

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

انضم إلى المحادثة

يمكنك النشر الآن والتسجيل لاحقا. إذا كان لديك حساب، سجل الدخول الآن للنشر باستخدام حسابك.
ملاحظة: ستتطلب مشاركتك موافقة المشرف قبل أن تكون مرئية.

ضيف
الرد على هذا الموضوع...

×   لصق كنص منسق.   لصق كنص عادي بدلا من ذلك

  يُسمح فقط بـ 75 رمز تعبيري.

×   تم تضمين الرابط تلقائيا.   العرض كرابط بدلا من ذلك

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   تنظيف المحرر

×   لا يمكنك لصق الصور مباشرة. تحميل الصور أو إدراجها من عنوان URL.

  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...