القفز إلى المحتوى
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

المصرية وسجون اسبانيا .. قصة سادية وسحاق


omamer

المشاركات الموصى بها

المقدمة
بدأت القصة في عام 1996 لما هاجر المهندس علي ومراته لاسبانيا عشان يعيشو هناك .
وصلو اسبانيا واستقرو وخلفو بنت زي القمر سموها سارة وتبدأ احداث قصتنا في 2020 ما كبرت سارة وبقا عندها 23 .
سارة كانت بنت ذكية جدا ودلوعة وكانت دايما بتبقا الاولى في كل حاجه سواءا في المدرسة او الجامعة او الشغل وده خلاها تبقا مستهدفة من كل الي بيكرهوها لحد ماجي اليوم الي خلى حياتها تتغير 180


في احد غرف الاستجواب في مركز شرطة اشبيلية
الشرطية : سارة مافيش داعي للانكار الجريمة كانت في حديقة بيتكم والجثة مدفونه هناك وسلاح الجريمة كان في اوضتك وعليه بصماتك مفيش عندك حل ياريت تعترفي قدام القاضي عشان تاخدي حكم مخفف
القاضي : حكمت المحكمة على المتهمة سارة علي حسان بالسجن 7 سنوات رفعت الجلسة

الشرطية : حطي كل حاجاتك في البوكس ده وتعالي ورايا
سارة : انا ممكن اعمل مكالمة تيليفون امتى
الشرطية : هنسلمك كارت وليكي فيه رصيد تتكلمي بيهم ف مكالمات كل اسبوعين دلوقتي اقلعي هدومك كلها واقفي عالخط وحطي ايديكي على الحيطة
لبست الشرطية الجوانتي وقربت من سارة ومكانتش سارة متوقعه ان بحركة سريعة كانت صوابع الشرطية جوا طيزها سارة كانت دمعتها في عينها بس كان جسمها بيقول غير كدا خالص كان جسمها مستمتع بكل حركة بتعملها الشرطية
سارة : اااه اظن انك ااه اتأكدتي اني مش مخبية حاجه
شالت الشرطية ايديها من غير اي كلمة وقلعت الجوانتي
لبست سارة لبس السجن ومشيت ورا الشرطية لحد طرقة الزنزانات وهنا سارة ابتدت تترعب لما سمعت الي مسجونين وهما بينادو .
مسجونة 1 : في مكان فاضي في سريري للمستجدة هههههه
مسجونة 2 : هتلحسي اكساس السجن كله يا مستجده
مسجونة 3 : هنلعب بجسمك الحلو ده كلنا يا حلوة

سارة كانت مرعوبة بس فاقت لما سمعت صوت باب زنزانه بيتفتح
الشرطية : سارة انتي في الزنزانه 114 ادخلي بسرعة ميعاد قفل الانوار بعد 10 دقائق
دخلت سارة الزنزانه وهي بتبص حواليها كان في في الزنزانه 3 بنات
اليخاندرا ٣٠ سنه مسجونة بتهمة الاتجار بالمخدرات
كريستين ٢٦ سنه مسجونة بتهمة قتل جوزها
بريتا ٢٩ سنه مسجونة بتهمة الاتجار بالمخدرات والقتل خارج السجن وقضيتين قتل وقضية مخدرات داخل السجن
*

من هنا هتبدأ حياة سارة في السجن دي كانت المقدمة وانتظروا الجزء الاول

الجزء الاول

دخلت سارة الزنزانة وهي باصة عالارض وراحت عند ابعد سرير وبدات تفضي الحاجات الي استلمتها من السجن فجأة سمعت سارة صوت وراها بيقولها مفيش مستجدات ينامو على سراير ومرة وحدة لقت البنات الثلاثة وراها وبيرمو حاجتها على الارض سارة وهي بتعيط خلاص اوك هنام عالارض بس متأذونيش ارجوكو قربت بريتا منها ومسكتها من شعرها وهي بتقولها قواعد الزنزانة 114 هنا انا الي بحكم الزنزانة ديه الي اقوله يتنفذ بالحرف واي واحدة بتخش هنا بيبقا عندها خيارين يا اما تبقى خدامة تحت رجلي يا اما تموت ف هسيبك 24 ساعة لحد ماتاخدي قرارك سارة كانت منهارة بالعياط وهي شايفة الشر في عين بريتا وازاي كريستين و اليخاندرا بيطيعوها طاعة عمياء وفضلت سارة تعيط وهي قاعدة عالارض الساقعة لحد ماراحت في النوم .
صحيت سارة على صوت باب الزنزانة بيتفتح قربت منها بريتا يلا ياحلوة قومي عالحمام عشان تاخدي دش وتفكري في الي قولتلك عليه امبارح قامت سارة ومشيت في الطرقة وكانت كل العيون بتبصلها لحد ماوصلت للحمام وكان قدامها منظر عمرها ماكانت تتخيل انها تشوفه في ركن بنتين بيقطعو بعض بوس والدش فيه بنت على ركبها بتلحس كس واحده تانية قلعت سارة هدوم السجن ودخلت سارة وهي بتبص للارض وهي لافة فوطة حوالين جسمها وصلت لحد ابعد دوش عشان تبعد عن البنتين الي كانو بيمارسو مع بعض شالت الفوطة وادت ضهرها للكل وبدات تستحمى وفجأه حست سارة بخيال وراها لفت سارة بسرعة عشان تلاقي البنت ماسكه خشبة متسننة وبتشاورلها عالارض فضلت سارة مبلمة شوية وبتنطق بصعوبة ارجوكي مش عايزة مشاكل انا خلصت خلاص دوش وهمشي كان رد البنت بكل برود تمشي فين من غير ماتدفعي ضريبة انك تستحمي في الدوش بتاعي وقامت منزلة بنطلونها وشاورت لسارة على كسها سارة فضلت مبلمة وهي مش عارفة تهرب ازاي او هتعمل ايه ومن غير مقدمات لقت بوكس في بطنها خلاها تنزل عالارض وقامت البنت ماسكة سارة من شعرها وهي عالارض وحطت بق سارة على كسها والخشبة على رقبتها وزعقت فيها يلا شوفي شغلك , سارة كانت مرعوبة ف استسلمت وبدات تلحس كس البنت دي كانت اول مرة تعمل فيها سارة حاجه زي كدا بس كانت بتلحس كويس وكان باين من تعبيرات البنت وهي بتقول , احححححح الحسي اكثر يا شرموطة , ااااااه , مانتي حلوة اهو ياكسمك امال عاملة شريفة ليه احححححححح هجبهم يالبوة ياشرموطة اااااااااااااه . سارة كانت قرفانة من نفسها والدموع نازلة من عينيها وهي مغمضة عينيها البنت كانت بتقولها لو عايزة تعيشي تجيلي اليوم بالليل لزنزانتي قبل ميعاد قفل النور والا هتشوفي اسود ايام في السجن هنا . بعد فترة من العياط فتحت سارة عينيها لقت نفسها لوحدها قامت بسسرعة غسلت وشها ولبست هدومها وراحت على اوضة الغذاء دخلت سارة ووقفت في الطابور اخدت اكلها وقعدت في ابعد مكان لوحدها وهي بتاكل وقفو قدامها شلة بنات معروف عنهم في السجن انهم كلبات وقحبات للبنات في السجن واحدة من البنات وهي قائدة الشلة اسمها انابيلا قربت من سارة وقالتلها احنا دايما هنا بنبقا متهانين بس مبيبقاش الحال دايما كدا بالذات لما واحدة مستجدة تخش السجن بنتسلى عليها ومن غير مقدمات قامت تفة في اكل سارة , سارة كانت مصدومة ومش عارفة تعمل ايه بس مكانتش دي الصدمة الصدمة كانت لما كل الشلة تفو في اكل سارة وقالولها تاكل رفضت سارة تاكل وحاولت تقوم بس لقت نفسها بتتضرب بالالم من قائدة الشلة.


انتظروا الجزء التاني عشان تعرفو اذا كان سارة هتاكل الاكل ولا لا .. وهل هتروح للبنت المجهولة لزنزانتها .. وهتقرر تكون قحبة لبريتا ولا هتواجه الموت

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

انضم إلى المحادثة

يمكنك النشر الآن والتسجيل لاحقا. إذا كان لديك حساب، سجل الدخول الآن للنشر باستخدام حسابك.
ملاحظة: ستتطلب مشاركتك موافقة المشرف قبل أن تكون مرئية.

ضيف
الرد على هذا الموضوع...

×   لصق كنص منسق.   لصق كنص عادي بدلا من ذلك

  يُسمح فقط بـ 75 رمز تعبيري.

×   تم تضمين الرابط تلقائيا.   العرض كرابط بدلا من ذلك

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   تنظيف المحرر

×   لا يمكنك لصق الصور مباشرة. تحميل الصور أو إدراجها من عنوان URL.

  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...