القفز إلى المحتوى
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

الـوثـيـقـة | السلسلة الأولي | _ عشرة أجزاء


omamer

المشاركات الموصى بها

الفصل الأول


لو سمحت ممكن اقابل الاستاذ
قالتها واحده من زباين المكتب عندنا
أنا هاني وكلهم مسميني العقرب ... العقرب ده الاسم اللى اطلقوه علي في الاحوال المدنيه علشان محدش بيحاول يإذيني وبسيبه في حاله ولدغتي والقبر

انا : ازيك يا مدام منى ( لابسه بلوزه بيضا وبطنها الخمريه بسرتها مكشوفه على ليجن اسود مجسم كسها و طيظها وعلى كتفها شنطه صغيره وماسكه نظارة شمسيه ) ... الاستاذ منتظرك من بدري يا فندم
دخلت منى لعماد المحامي وهي بتتقدم بخطوات راقصة مثيره كنت انا مع كل خطوه بنشف عرقي
( منى ٤٠ سنه عربية حاصله على الجنسية المصريه وجايه تخلص اوراقها وتطلع البطاقة و جواز السفر الخاص بيها )
عماد قام واقف في اطار مكتبه : اهلا اهلا مدام منى ... مبروك حكم ثبوت الجنسية يا فندم
منى : بدي ياك تخلصلي اجراءات الرقم القومي وجواز السفر تبعي ... بدي ياه خلال يومين قبل ما اعاود بلدي
عماد : اكيد يا فندم بس انا عاوزك تفضيلي نفسك خالص وهبعت معاكي هاني يخلصلك كل الاجراءات
منى : لا انا مابدي ايجي معاه ... انا بدي تخلصلي الاوراق تبعي بالتوكيل
عماد : هاني تعالالي فورا .... تشربي ايه يا مدام
منى : لا ما بدي اشرب لانى بدي اشتري اغراض قبل ما اسافر
عماد : هاني المدام عاوزه تخلصلها البطاقه وجواز السفر في يومين بالتوكيل
انا : للاسف يا استاذ لازم تكون موجوده علشان في اجراءات لازم تخلص بوجودها
منى : لازم اكون معاك
انا : للاسف لازم يا فندم
منى : طب بدي تخلصنى بسرعه خلال يومين
انا : كده نقدر نتحرك دلوقتى اعمل لحضرتك فيش وبعد كده هتكون سهله ان شاء ****
منى : طيب .. اوكيه
عماد : مش هوصيك بئا ... مدام منى تهمنا
منى بتبص لعماد باغراء وبتمسك نطارتها وحطت ايدها بين سنانها وبتلبسها و بتخرج وطيظها مع ماشيتها بتترج
عماد ( اوفففف لو انط عليكي ... كنت افلئك )
انا طبعا كنت مبسوط اوي واخدت منى على القسم واول ما ركبنا عربيتها الليموزين عرضت علي سيجاره وولعتلها سيجاره وقولت للسواق يروح القسم
منى : متزوج يا استاذ هاني
انا : من ٨ سنين ومعايا منى ومنال توأم ٥ سنين
منى : **** يكرمك وتفرح بيهم
انا : اللهم امين وببص في المرايا اللى جنبي شوفتها بصالي و بتغمزلي وطبعا انا مش على بعضي وحاطت الملف على حجري مداري بيه المصيبه اللى انا فيها وروحنا القسم ولحئت ربيع موظف الفيش
ربيع : اهلا اهلا بسكوربيون
انا : انا جايلك النهارده هتعملي فيش اول مره وطلعت ١٠٠ جنيه اتدهاله
ربيع : وانت عاو الفيش في ايه
انا : مش لي.. ده للمدام ... مدام منى اتفضلي
دخلت منى و ربيع شافها فتح بؤه
ربيع : اتفضلي يا مدام وطلع ٣ استمارات ... هحتاج ٣ صور
منى : اه معي وطلعت الصور
ربيع : ممكن الباسبور .... انتى ******** ... تمام مين الضامن
منى : مو معي ضامن ... معي الاستاذ ومعاه التوكيل والحكم
انا : المدام حاصله على ثبوت جنسية وادي صورة من الحكم ودي شهادة الميلاد وكنت حاطط معاها ١٠٠ جنيه
ربيع : تمام تمام طيب ممكن تيجي جنبي علشان ابصمك
مدام منى وقفت جنبه واتفاجئت بيه مسك ايدها ومسك صباع صباع و بصمها عال٣ استمارات وكان كوعه بيخبط في صدرها
انا ( يبن المحظوظه يا ربيع ياما نفسي اقفشهم )
ربيع مسك ايدها التانيه ... على فكره متزعليش مني ده شغلى
منى بابتسامه سخيفه : لا ابدا انا فاهمه طبعا
ربيع : كده اختم من الظابط واطلع عالادلة الجنائيه وثق الفيش هناك
انا : شكرا استاذنا وختمت وطلعنا سلمناه في الادله الجنائيه ... كده هنطلع نلحأ الجوازات ونقدم طلب جواب للاحوال المدنيه علشان يطلعولنا البطاقه
منى : تمام وكانت ماشيه والكل بيبص عليها
فتحتلها باب العربيه وركبت ودخلنا عملنا الطلب
الموظفه : كده الجواب هيوصل بعد يومين الاحوال المدنيه
منى : مستحيل بعد يومين ... بدي اسافر بسرعه انا تاركه الاولاد لحالهم
الموظفه : دي الاجراءات يا فندم
انا : خلاص اوكيه متشكرين اوي
منى : انت مسمعتش شو بتحكي
انا: يا مدام متئلئيش خالص انا هتصرف
منى : على وين بدنا رايحين
انا : معاكي قسيمة زواجك
منى : اي معي واحده .. شوف
انا : اوبا ... احنا شكلنا هنطول
منى : لشو نتأخر
انا : حظنا حلو الساعه لسه واحده نروح نلحأ السفارة توثقلنا القسيمه علشان نعملك قيد زواج
منى : لشو قيد الزواج
انا : علشان الرقم القومي يا مدام
بعد ما خلصنا
منى : ياااااه ... انت شاطر اوي
انا : لسه مخلصناش ... بكره الصبح هنروح الخارجيه وبعدها نطلع نجيب الفيش ونروح عالاحوال المدنيه نقدم طلب قيد الزواج بشهادة ميلادك
منى : تمام ... تعالى اوصلك معي
انا : لا هاتي رقمك وانا بيتي قريب مش بعيد
منى : خلاص تجيلي الصبح الفندق ورنلي هجيك
انا : تمام ... يلا باي دلوقتى
سبتها وانا مشحون على اخري وطبعا بلغت الاستاذ باللى حصل وروحت وكانت عبير ( مراتي ٢٦ سنه جسمها زي جسم روبي متوسطة الطول ) في المطبخ بتعمل الاكل لابسه بيجامه مجسماها وعليها مريلة المطبخ ودخلت حضنتها من ضهرها فلسعتنى بالمعلئه
انا : ااااه كده تلسعيني
عبير : كنت بتعط مع مين النهارده
انا : شغل يا حبيبتي ... زبونه بس فورتيكه
عبير : علشان كده جاي تعبان عالاخر وبتحسس على زوبري اللى مش مستحمل وعلى لمسه ... هيهيييي ... يا راجل مش كده هديه لغاية ما ناكل
انا : البنات فين
عبير : جبتهم من الحضانه واكلتهم وناموا ... ٥ دقايق والغدا يكون جاهز
انا دخلت غيرت هدومي و غسلت وشي وايدي و برفنت نفسي واكلنا وبعد الاكل
عبير : على كده كانت حلوه
انا : مين دي
عبير : المدام
انا حضنتها من ضهرها : انتى المدام وبس وكنت بحك زوبري فيها وببوسها من رقبتها وبمسك في بزازها بحسس عليهم عبير لفت وبتبوسني وايدها بتحسس عالمارد
شيلتها ودخلت بيها الاوضه ونمت فوق منها واحنا ماسكين في شفايف بعض وبنخلع بعض هدومنا لغاية ما بئينا ملط وهدومنا بتشهد في الاوضه كلها عاللى بنعمله وزوبري بيحضن عانتها
عبير : اوف على زوبرك واحشني من الصبح
انا ببوس وايدي شغاله في ضهرها تحسيس ونزلت على طيظها بحسس عليها وزوبري بيدور على منبع الحنان اللى بينزل شهد
عبير : اديني زوبرك عاوزة اكله واحلي
انا اديتها زوبري ونزلت على كسها لحس واهاتنا وصوت المص واللحس والشفط
عبير : يلا دخل الاسد لعرينه
انا بقلد الاسد ودخلت بين رجليها وبزأر ودخل زوبري كله مره واحده
عبير عملت بايديها زي خربشة اللبوة ونزلت حضننا بعض و بنبوس بعض وعمود الفولاذ داخل خارج في كسها وازيز السرير وصوت انين عبير مع صوت عانتى وهي بتسأف على عانتها كانت زي مقطوعه موسيقيه بتتعزف و النشوه عاليه اوي وحاسس بان دمى بيجري يملا زوبري اكتر و بيتخن وعبير شايف في عينيها الفرحه والمتعه وهي بتلم شعرها لفوق راسها وبتبص للسقف وهي منتشيه وبتتنفط وبتتهز جامد وبزازها المنفوخين الشامخين مع حركتى بيطلعوا و ينزلوا وبتصرخ صرخات المتعه لغاية ما حسيت ان نفسي بيروح مني و جسمي كله بيترعش جامد وبجيب لبني علشان يتخلط مع عسلها جوه كسها وبنام وانا حضنها وبغمض عيني وانا بنهج
عبير : هتشوفها تانى امتى
انا : الاسبوع كله عالاقل معاها
عبير : بس يا ريت تشوفك وتقدر تعبك معاها
انا : متخافيش انتى عارفه ان محدش يقدر يدوس على سكتي
عبير : في عصير مانجه في التلاجه ... البس حاجه وهاتها
انا : طب البسي بسرعه البنات شكلهم صحيوا
عبير لبست وقامت دخلت الحمام تتشطف وانا اتطمنت عالبنات ودخلت وراها كانت بتستحمى فخلعت و حضنتها
عبير : يا راجل يو بئا ... هي ملهلباك للدرجاتي
انا : على اخري وبوستها وعملنا واحد كمان متين وخلصنا ولبسنا ودخلنا نمنا ساعتين
صحيت على تليفوني بيرن
الو
منى : استاذ هاني كيفك هلا
انا : كويس مين معايا
منى : بمياصه ... كده مش مسجل رقمي
انا بصيت عالرقم : معلش الرقم برايفت مين حضرتك
منى : انا منى يا هاني
انا : اهلا يا فندم ... ميعادنا بكره باذن **** هجيلك عالفندق
منى : لا تعالى الحين بدي ياك في موضوع كتير مهم
انا : خير انشاء ****
منى : تعالى عازماك عالعشا ونحكي سوا
انا : طب اديني العنوان بالظبط
منى : هشيعلك اللوكيشن تبعي وبدي ياك تلبس شيك
انا : تمام هكون عندك مسافة السكه
عبير : انت نازل يا حبيبي
انا : اه الزبونه عازمانى عالعشا في الفندق وكنت بربط الكرافته
عبير : ماشيه معاك يا عم زبونه و عزومه في فندق عاوزاك تطلب سمك و جمبري . مش هي اللى عازماك
انا : على فكرة ممكن ابات معاها ... اصلها بتتكلم بمياصه
عبير : خلاص قلبها في قرشين حلوين ... مش هي اللى عاوزه
انا : 😄😄😄😄😄 بموت في روقانك
عبير : حبيبي ... متغيبش علي
انا دخلت بوست البنات وطلعت بوست عبير و طلبت اوبر وروحت
...
في الفندق
لو سمحت مدام منى
الموظف : غرفه كام يا فندم
منى : مرحبا استاذ هاني ... واو شكلك وزير ( لابسه فستان اسود سواريه كاشف الجنبين وطويل )
انا : ههههههه وزير مره واحده
منى : تعالى معي
ودخلنا الريستوران وكانت حاجزه ترابيزه طويله زي اللى بنشوفها في الافلام وعليها محاشي و مشويات وديك رومي في النص وكان في ٣ شباب بيخدموا علينا
انا : واو كل ده علشان
منى : ده اقل واجب استاذ هانى كفيني شطارتك وتعبك معي ولساك هتتعب كتير معي
انا : انا بقوم بشغلي مش اكتر
منى : بلا تواضع استاذ هاني
انا : بغمزلها طب ما نخليها هاني على طول
منى : اللى بدك ياه يا هاني
بعد العشا
انا : يدوم الواجب يا مدام
منى نقلت وقعدت جنبي وحطت ايدها على فخدي وبتكلمنى زي بنت ليل : كنت حكيت انك متزوج
انا : وبحب مراتي جدا وبشيل ايدها من على فخدي بس هي حطتها على كتفي
منى : تعالى فوق نحكي اللى بدنا ياه
انا طبعا مستحلفلها على ليله اشرم امها فيها بس بتئل عليها اصل الصنف ده تتف عليه يلزأ : لا انا عندي مكان احلى
منى : اخص عليك ... انا بدي احكي معاك براحتنا ... افهم بئا
انا : ما المكان اللى هنروحه هنكون فيه براحتنا برضوا
تؤمري بحاجه تاني يا مدام
منى : عاوزة قارورة شامبانيا في غرفتي ومضت الشيك
انا : ده شكله كلام للصبح
منى : بطل تتقل علي ... انا فاهماك منيح
انا : خلاص نتفق
منى : كيف يعني
انا : كل شغل وليه اتعابه
منى : ابوسك بين عينيك
انا : لا البوس فوق بس تمنه في الجيب
منى : بدي ياك ابضاي ... انت رجال
انا : طبعا انا ابو الرجال ... بس الراجل الواحد ب١٠٠ الف
منى : وانت كام رجال
انا : الف راجل
منى : لا انت بعشرة رجال بس
انا : موافق بس الدفع مقدما
منى طلعت دفتر الشيكات و كتبت شيك ولاحظت وهي بتقطعه انها ماضيه عاللى تحته ... الشيك هيفضل معي اثبتلي الاول وانا عاطيك ياه
ضمتها تحت كتفي و طلعنا في الاسانسير اللى اول ما اتحرك هريتها بوس لغاية اوضتها واول ما دخلنا هجمت عليها ومسيبتش شفايفها وانا حاضنها وفكيت ربطة الصدر في الرقبه ونزل الفستان لوحده واااااو ايه الجسم الخرافه ده وكنت خلعت الجاكت وفكيت الكرافته وهي نزلت بتخلعنى البنطلون وطلعت زوبري
منى : 😲 كل ده الك وحدك وهجمت عليه بتمصه باحترافيه خلتني انا اتكهربت ورجلي سابت
انا : حححح مصي يا شرموطه ورزعتها ألم لما قربت من فتحة طيظي انا مش خول يا روح امك
منى : انت سيد الرجال بس بدي ياك تفشخني انا هنا تحت امرك انا الجارية وانت السيد ... اللى بدك ياه سيدي راح اعمله
انا ببصلها باستهزاء : مصي كويس وكملت خلع هدومي وبئينا احنا الاتنين ملط ... يلا تعالى ورايا عالسرير
منى : امرك سيدي وجايه ورايا على ايديها ورجليها ... عندك قايم قايم
انا نمت على ضهري وزوبري رافع الرايه وباصص للسقف
منى طلعت كملت مص فيه وطلعت فوق منه وحطته على فتحة طيظها و نزلت : اااااااااا😲 فحل مصري اصيل يححححح فشخنى كمان اشلح دبري من مكانه
انا اتفاجئت بالنيك في الطيظ وباصصلها مبتكلمش وكانت طيظها رغم انها واسعه بس سخنه وفضلت تتنطط على زوبري لغاية ما حستها بتنهج وطلعت لسانها وريئها نازل على بطنى فمسكت زنبورها بفركه وانا بنيك طيظها
منى : لالالالا انت رجال كتير ... فحل فحل ... بدي ايرك معي على طول
انا : لا معهوش باسبور للاسف
منى : ههههههههه دمك عسلات يا مصري ... انا راح اخليك تسافر لاي مكان
انا : مبسبش مراتي
منى : اتزوجني وانا هخليك رجال اعمال .... اللى بدك ياه راح انفذهولك
انا حسيتها بتترعش جامد وهي بتصرخ ونزلت من على زوبري وانا مسيبتهاش قلبتها على ضهرها ودخلت بين رجليها وبضربها بالالم على وشها ورا بعض كتير كانى بديها علئه وهي بتصرخ وبتضحك مستمتعه بضربي ليها ورزعت زوبري في كسها البنى وشغلت الماتور وعملت المتين
بعد ما نامت روحت على دفتر الشيكات وخدت شيك فاضي هي ماضيه عليه وحطيته في جيب الجاكت ودخلت استحميت ونمت جنبها
...
الصبح صحيت بدري ولبست هدومي وروحت غيرت هدومي وفطرت مع عبير والبنات ورجعتلها
منى : كنت وين
انا : روحت غيرت
منى : امسك الشيك تبعك
انا : اخدت الشيك وابتسمت ... طب يلا بينا
منى : يلا بينا
روحنا عملنا توثيق الخارجيه وجبنا الفيش وروحنا عملتلها طلب قيد زواج بشهادة ميلادها و الحكم وكان الجواب وصلهم من الجوازات و نزلنا عملنا الرقم القومي وكانت الساعه ٣ العصر واستلمنا الرقم القومي
انا : مبروك كده انتى مصريه رسمي
منى : ياااااه مابعرف كيف اشكرك يا هاني
انا : ده شغلي اللى باكل منه عيش
منى : انت محامي يا هاني صحيح
انا : تحت امرك في اي وقت
منى : بدي ياك معي ... انا هعملك توكيل وبتغمزلي هايدا غير شغلنا
انا بابتسامه : لسه بكره الصبح بدري هنروح نعمل الباسبور
منى : وامتى راح نستلمه
انا : بكره
منى : لااااا انت فعلا شاطر ... انا ما بدي غيرك وبتغمزلي وانكشتنى و خرجنا نركب العربيه وقعدت جنبها
انا : هتنزلنى يسطا الناصيه الجايه
منى : ليش
انا : مروح مراتى حبيبتي مستنياني
منى : كرمالك لزوجتك ... انا بحسدها عليك
انا : اعملى حسابك هتروحي معايا بعد الجوازات بكرة هنروح للبنك
منى : ااااخ منك انت .. ما بتترك حقك
انا : عيب 😄.... يلا باي وباستنى وانا نازل
منى : هنتظرك بكير
انا : من النجمه هكون عندك
روحت البيت وكنت مبسوط طبعا وماسك الشيك في ايدي وانا بغنى
عبير : شيك صح ... بكام ده ونتشت الشيك 😲😲😲 مليون جنيه
انا : لأ ٢ في واحد تانى ... فين البدله
عبير : في الدولاب ... بس ده مليون
طلعت الشيك وورتهولها
عبير : يبن اللعيبه وده هتصرفه ازاي
انا : لما تسافر علشان متكتشفش الموضوع هبعت اختك تصرفه وكده كده مش ساكنه في عنوانها
عبير : ومش خايف تلهفهم وتكوت
انا : علا دي بنتي يا هبله ولا ناسيه انى كنت وكيلها في جوازها
عبير : بموت في دماغك وباستنى
منى و منال : بابااااااا وجريوا علي اخدتهم في حضنى
انا : وحشتوني وحشتوني وحشتوني يا حبايب بابا
عبير : هروح احطلكم الاكل نتغدا ... انتوا ايه صحاكم
................
في الجزء القادم
هنشوف عماد بيتخانئ مع منى و هاني بيقع في مشكله
يا ترى ايه اللى هيحصل مع هاني و عماد بسبب منى
ده اللى هنشوفه الجزء القادم .... انتظرونى بعد الفطار




HO3KEej.jpg

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

انضم إلى المحادثة

يمكنك النشر الآن والتسجيل لاحقا. إذا كان لديك حساب، سجل الدخول الآن للنشر باستخدام حسابك.
ملاحظة: ستتطلب مشاركتك موافقة المشرف قبل أن تكون مرئية.

ضيف
الرد على هذا الموضوع...

×   لصق كنص منسق.   لصق كنص عادي بدلا من ذلك

  يُسمح فقط بـ 75 رمز تعبيري.

×   تم تضمين الرابط تلقائيا.   العرض كرابط بدلا من ذلك

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   تنظيف المحرر

×   لا يمكنك لصق الصور مباشرة. تحميل الصور أو إدراجها من عنوان URL.

  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...