القفز إلى المحتوى
أكاديمية ام امير ملكة السكس العربي

الميول لما تخرج للنور (شرموطة في التوناية )


omamer

المشاركات الموصى بها

بداية كده القصة دي حقيقية بكل تفاصيلها
كنت راكب توناية أنا وشخص في الكنبة اللي ورا وجت ست تركب هي وابنها الصغير وبنتها في حدود ١٥ سنة كده فركب الاول ابنها بينا أنا والراجل ولما الراجل نزل رجعت بنتها ورا معانا اخوها كان رامي نفسه قدام وانا رحت رامي الجاكت بتاعي وراه ودخلت ايدي اقفش طيزها في الاول كنت بشوف رد الفعل لقيتها عمالة تحرك في طيزها وانا اضغط علي فرادي طيزها اكتر هي تقوم وانا ازود وببص علي وشها لقيتها عمالة تعض علي شفايفها الوسخة الصغيرة أنا شوفت كده وبقيت بفعص فيهم وامها قدامها وهي مش عاتقة شفايفها عض ولما لقتني تقلت العيار عليها نزلت ايديها علي ايدي عشان تمسكها روحت شادد أيدها بنص ايدي ولزقتهم معايا في طيزها وفضلت افعص فيهم لقيتها بتبصلي روحت باصص عليها وعامل بايدي كده إشارة السكوت وفضلت اعمل صوت ببوقي كده علي خفيف اللي هو تؤ تؤ ومبرقلها البت بصت عليا مستغربة وأخوها بص عليا فضلت اقوله اسمك ايه واهزر معاه وانا شغال دعك وتفعيص في أخته ولما برقت وشاورتلها بايدي لإشارة أنها تخرص ومتطلعش صوت لقيتها بصت قدامها تاني ورفعت أيدها من ايدي وانا روحت مفعص اكتر وحاولت ادخل ايدي جوا بنطلونها وهي تبص بطرف عينها عليا وانا مزود العيار ومش راحمها وهي تغرب بعينها حاولت تنزل أيدها تاني تمسك ايدي روحت ماسك أيدها تاني وعملت نفسي بكلم في الفون وقولت فيه بصوت تسمعه هي وقولتلها مش هسيبك النهاردة بس أكني في الفون وروحت ماسك صباعها تاني فقالت اه ولما مامتها قالتلها مالك قالت مفيش أنا سمعت كده وبقيت زي التور اللي لقي شرموطة وسخة قدامه وكملت كلام في الفون بس باصص لها وكل كلمة بتطلع مني بشد في صوابعها عشان تعرف الكلام عليها فقولت أنا مش قايل مفيش صوت عالي البت بصت في الأرض وبتبص بطرف عنيها اكنها بتتأسف جواها خاضعة صغيرة عايزه تتشكم عشان تخرج للنور في اللحظة دي بقيت بوجهها تعمل ايه بالظبط واكني في الفون وكملت بقي دخلت ايدي جوا البنطلون من فوق وسحبته لتحت وكملت كلام وقولت فوق يلا لقيتها فهمت وسندت بايديها ورفعت نفسها فوق وانا غرزت ايدي اكتر وفضلت ابعبص خرمها ولقيتها عايزه ترجع تقعد روحت قايل ما أنا مقولتش اقعدي وقتها زي ما انتي بقي لقيتها رجعت سندت ورفعت نفسها تاني وانا مش عاتق خرمها بعبصة والبت من كتر ما أنا مبهدل خرمها لقيت أيدها بتترعش وهي ساندة عليها وباصة في الأرض وتعض شفايفها روحت ساحب ايدي من وراها وقولت خلاص الجاكت بقي يبقي علي رجلك كل مرة وماسكت جاكتي وحدفته كده حتي بسيطة علي رجلها لقيتها فهمت ومسكته وبتسحبه علي رجليها روحت مدخل ايدي قبله وحطيتها علي كسها اللي ههينه هو كمان دلوقتي وفضلت العب فيها براحة وتقلت الدعك واحدة واحدة روحت كملت كلام وقولت
البنطلون ده مينفعش يتساب فوق كده لازم ينزل يتحط تحت هي فهمت قصدي وبقيت خلاص بوجهها تعمل ايه بالظبط بعد ما خلصت كلامي لقيتها بتبص ناحيتي باستغراب ومش مصدقة اللي بقوله روحت ضغطت علي كسها جامد شوية وقولتلها سمعاني ولا لا أنا كل ده حاطط الفون علي ودني عشان محدش ياخد باله لقيت البت غطت نفسها بالجاكت اكتر ومسكت بنطلونها كان قماش وزقته لقدام استعداد لدخول ايدي عشان اشرمط كسها الوسخ .عندها استعداد تتشرمط بس تحت مكان وظروف مناسبين وانا حطيتها في الظروف دي عشان اشرمطها اكتر واكتر الوسخة
روحت نازل علي كسها دعك وقولتلها ده مش عارف اسمه ايه ده وشديت كلوتها يجيلي دلوقتي عايزه راحت بصت عليا بسرعة كده مستغربة روحت قايل سمعتي فلقيت عينها بتغرغر بالدموع وكانت هتوطي تقلع كلوتها جنب اخوها وامها قاعدة قدامها طفلة بميول خاضعة كبيرة مستعدة تنفذ وبس وتطيع أمر سيدها مستعدة تتشرمط قدام اخوها وامها عادي وسخة اوي الصغنونة وفردت الجاكت اكتر عليها روحت قولت خلاص خلاص مش المرة دي
وروحت ساحب ايدي وخدت الجاكت وكتبتلها في ورقة مكان تيجي فيه ورقمي عشان تكلمني عليه
تفتكروا هتمشي ورا هيجان كسها وميولها الخاضعة دي وتيجي ولا هتعتبرها دي مرة وخلاص .اكتبولي رئيكو في الكومنتات

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

انضم إلى المحادثة

يمكنك النشر الآن والتسجيل لاحقا. إذا كان لديك حساب، سجل الدخول الآن للنشر باستخدام حسابك.
ملاحظة: ستتطلب مشاركتك موافقة المشرف قبل أن تكون مرئية.

ضيف
الرد على هذا الموضوع...

×   لصق كنص منسق.   لصق كنص عادي بدلا من ذلك

  يُسمح فقط بـ 75 رمز تعبيري.

×   تم تضمين الرابط تلقائيا.   العرض كرابط بدلا من ذلك

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   تنظيف المحرر

×   لا يمكنك لصق الصور مباشرة. تحميل الصور أو إدراجها من عنوان URL.

  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...